سیاست / شناسه خبر: 178053 / تاریخ انتشار : 1402/10/29 21:14
|
مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد تشریح کرد

جزئیات کمپین« من رأی می دهم» در استان بوشهر/ تجلیل از برترین های جهاد تبیین در انتخابات

کمپین «من رای می دهم» در قالب رویدادی رسانه ای با رویکرد جهاد تبیین و افزایش مشارکت در انتخابات در استان بوشهر برگزار می شود.

نفت امروز / دکتر محمد شیخان، مشاور مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس و مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با حضور در این رویداد ضمن تأکید بر  نقش محوری رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: رسانه‌ها نقش کلیدی  در افزایش مشارکت‌های اجتماعی در همه نقاط تعامل ملت با یکدیگر و با حاکمیت به ویژه در انتخابات و مشارکت حداکثری آنها را دارند و این رسانه است که با موج آفرینی و ایجاد فضای رقابتی،  می تواند مردم را به سوی انتخاب آگاهانه اصلح سوق دهد. 

شیخان با اشاره به برگزاری کمپین « من رأی می دهم»  خاطر نشان کرد:  این کمپین به پیروی از  فرمایش های مقام معظم رهبری و با هدف کمک به افزایش مشارکت عمومی در انتخابات سرنوشت ساز  مجلس شورای اسلامی طراحی شده که برگزاری آن  در جمع  خانواده صنعت  پتروشیمی و مردم استان بوشهر به عنوان  رویدادی رسانه ای   و مصداقی از جهاد تبیین قابل تعمیم به سراسر کشور است.

مدیر عامل شرکت پازارگاد افزود:  این رویداد  سعی دارد اهالی رسانه را به تولید محتوای کیفی و انگیزشی در مسیر جهاد تبیین تشویق کند  و زمینه  حضور گسترده مردم را  در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم آورد. 

به گفته وی همچنین قرار است در همایشی با حضور اصحاب رسانه و خانواده صنعت پتروشیمی منطقه پارس  از برگزیدگان این رویداد تجلیل به عمل آید.

کلیدواژه

محمد مجاور شیخان

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

من رای میدهم

انتخابات

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها