برق / شناسه خبر: 125378 / تاریخ انتشار : 1400/3/3 12:06
|

عواقب قطعی برق برای آتش نشانی و اورژانس

طی روزهای اخیر و در پی قطعی‌ برق در پایتخت، ماموریت‌های دو سازمان اورژانس و آتش‌نشانی در تهران افزایش یافته است.

به گزارش نفت امروز، ایسنا نوشت: سید جلال ملکی سخنگوی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه قطعی برق باعث افزایش ماموریت های حوادثی از قبیل گرفتار شدن در آسانسور ها شده است، گفت: این اتفاق می تواند از این دست ماموریت های آتش نشانی را تا ١٠ برابر و حتی بیش از این نیز افزایش دهد.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بیا بیان اینکه قطعی برق موجب افزایش ماموریت ها و بار کاری آتش نشانان تهران می شود،ادامه داد: قطعی های از پیش تعیین نشده و این دسته از حوادث، بار کاری آتش نشانان را افزایش می دهد. این خود می تواند موجب کاهش تعداد نیرو های آزاد شود.
 
ماموریت‌های اورژانس نیز به گفته پیمان صابریان-رییس مرکز اورژانس تهران- در پی قطعی‌های برق طی روزهای اخیر افزایش یافته است. مسئولان آتش‌نشانی و اورژانس درباره این حوادث و ماموریت‌ها توضیح بیشتری ندادند.
 
از سوی دیگر سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا نیز امروز به قطع برق چراغ‌های ترافیکی شهر تهان در پی قطع برق شهری نیز از وزارت نیرو خواست تا در این باره تمهیداتی بی‌اندیشد و برق چراغ های راهنمایی و رانندگی را از جریان برق شهری جدا کنند تا در صورت قطع برق، مشکل ترافیکی در معابر رخ ندهد.

کلیدواژه

قطعی برق

ماموریت‌های آتش‌نشانی و اورژانس تهران

اورژانس

آتش نشانی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار