نفت / شناسه خبر: 147749 / تاریخ انتشار : 1401/11/22 23:39
|
آغاز ۲ پروژه در جیرفت؛

وزیر نیرو: از ساماندهی رودخانه شور جیرفت حمایت می‌کنم

وزیر نیرو از استاندار کرمان خواست برای جلوگیری از تهدید شهر جیرفت و روستاهای همجوار با جدیت هر چه تمامتر ساماندهی رودخانه شور جیرفت را دنبال کند.

نفت امروز /وزیر نیرو از استاندار کرمان خواست برای جلوگیری از تهدید شهر جیرفت و روستاهای همجوار با جدیت هر چه تمامتر ساماندهی رودخانه شور جیرفت را دنبال کند. 

مهندس علی اکبر محرابیان عصر امروز ۲۰ بهمن ماه در آیین بهره برداری از فاز اول سامانه حذف آرسنیک آب شرب جیرفت و آغاز عملیات اجرایی تامین آب شرب شهرستان های جیرفت و عنبرآباد گفت: تامین آب شُرب از مطالبات عمومی است که اهتمام وزارت نیرو بر این است این طرح را در حداقل زمان تکمیل و مورد بهره برداری قرار بدهد. 

وی وضعیت ردیف و تخصیص اعتبار برای طرح تامین آب شرب را ضعیف عنوان کرد و افزود: اعتبارات را بررسی کردم که متاسفانه تخصیص های صورت گرفته جوابگو نیستند و حتما بودجه و ردیف  موردنیاز تقویت و حمایت می شود.

محرابیان با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط مسئولان گفت: پست سیار سرجاز که تابستان گذشته دچار آسیب شده، قبل از شروع پیک تعمیر و به صورت ثابت نصب خواهد شد. 

وزیر نیرو از موافقت با ساماندهی رودخانه شور جیرفت توسط شرکت جهادنصر و یا هر شرکت دیگری  خبر داد و اظهار کرد: از استاندار کرمان می خواهم این مورد را به صورت ویژه در دستور کار قرار بدهد و مازاد بر حد حریم رودخانه بعد از تعیین تکلیف در اختیار جهاد نصر و یا هر شرکت  دیگری قرار بگیرد. 

وی مدیریت بند نجف آباد را در راستای تامین رضایت عمومی مورد تاکید قرار داد و گفت: هر چه سریع تر مدیریت بند نجف آباد باید انجام شود. 

محرابیان از اهتمام ویژه وزارت نیرو برای تامین برق مورد نیاز معادن خبرداد که با همکاری وزارت صمت در دستور کار است. 

به گزارش ایسنا، بهره برداری از فاز اول سامانه حذف آرسنیک آب شرب جیرفت و آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب شرب به طول ۷۵ کیلومتر و با اعتبار اولیه معادل ۸۳۰ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو، استاندار کرمان و مسئولان انجام شد.

 

کلیدواژه

نیرو

بیژن زنگنه

تهران

شرکت ملی نفت

بازار نفت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها