نفت / شناسه خبر: 147133 / تاریخ انتشار : 1401/2/31 19:34
|
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

مناطق نفت‌خیز جنوب خود را ملزم به تأمین خوراک پتروشیمی‌ها می‌داند

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اهمیت صنعت پتروشیمی در شکوفایی اقتصاد کشور، گفت: مناطق نفت‌خیز جنوب خود را ملزم به تأمین خوراک مجموعه‌های پتروشیمی می‌داند.

به گزارش نفت امروز به نقل از شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در بازدید اعضای کمیسیون انرژی از پتروشیمی مسجدسلیمان که روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی می‌تواند برای ارتقای زنجیره ارزش افزوده در صنعت نفت سبب شکوفایی اقتصاد کشور شود و بر این اساس مناطق نفت‌خیز جنوب خود را ملزم به تأمین خوراک مجموعه‌های پتروشیمی می‌داند.

وی با بیان اینکه پتروشیمی نیاز به کمک ویژه بخش بالادستی نفت دارد، گفت: با کارگروه‌های ویژه‌ای که به همین منظور شکل گرفته اقدام‌های عاجلی را برای پتروشیمی‌ها منطقه انجام خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تأکید بر اینکه در شکوفایی و بالندگی بهتر این مجموعه خواهیم کوشید، افزود: با فرصتی که با حضور مجموعه کمیسیون انرژی بدست آمده می‌توان در رفع مشکلات به ویژه در مناطق کم‌برخوردار کمک کرد و می‌توان تصمیم‌های خوبی برای شکوفایی منطقه اتخاذ کرد.

دانشی در ادامه با قدردانی از حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس در مسجدسلیمان بیان کرد: فرصت را مغتنم می‌شماریم زیرا این سفرها برای رفع بسیاری از مشکلات موثر خواهد بود.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با هدف بازدید از طرح‌های بخش انرژی و آب در شهرستان‌های مسجد سلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا به خوزستان سفر کردند. در این سفر ۲ روزه، مدیران ارشد وزارتخانه‌های نفت و نیرو حضور دارند تا پس از بررسی‌های کارشناسی، برای کاهش مشکلات موجود، تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود.

 

کلیدواژه

نفت

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

پتروشیمی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها