نفت / شناسه خبر: 147112 / تاریخ انتشار : 1401/2/28 20:41
|
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی خبر داد:

برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی ۲۱ محصول راهبردی صنعت پتروشیمی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ۲۱ محصول راهبردی صنعت پتروشیمی در راستای سند تحول دولت شناسایی شده و برنامه ریزی برای داخلی سازی آن‌ها آغاز شده است.

به گزارش نفت امروز به نقل از نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت) در جلسه با مدیران و روسای ستادی NPC با تاکید بر لزوم همگرایی در روند توسعه صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی اظهارکرد: با توجه به ابلاغ برنامه تحول از سوی دولت سیزدهم، اقدام‌های موثری در شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز شده و توسعه زنجیره ارزش راهبرد نخست در توسعه صنعت پتروشیمی است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی ۲۱ محصول مهم و راهبردی صنعت پتروشیمی آغاز شده است و در این مسیر مدیریت برنامه ریزی و تولید شرکت باید از تمام ظرفیت های موجود صنعت برای اجرایی شدن این برنامه استفاده کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که مدیریت کنترل تولید، مدیریت طرح‌ها، مدیریت سرمایه‌گذاری و نیز دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی باید تمام توان خود را برای تحقق زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی به کار بگیرند گفت: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و با تولیدی شدن طرح‌های جدید، ظرفیت تولید این صنعت رشد چشمگیری را رقم خواهد زد.

شاهمیرزایی تصریح کرد: روند پایدار تولید باید استمرار یابد و نقش مدیریت کنترل تولید برای تحقق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی هلدینگ‌ها و مجتمع‌ها جهت تامین خوراک، تولید مستمر و نیز برنامه‌های تعمیرات اساسی دارای اهمیت است.

 

کلیدواژه

پتروشیمی

صنعت پتروشیمی

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی

مرتضی شاه میرزایی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها