printlogo


تبیین سیاست‌های راهبردی طرح برندسازی جایگاه‎های سوخت در همدان
تبیین سیاست‌های راهبردی طرح برندسازی جایگاه‎های سوخت در همدان
کد خبر: 12794 تاریخ: 1396/3/31 11:37
نخستین همایش برندینگ با هدف تبیین سیاست‌های راهبردی ایجاد شرکت‌های زنجیره ای توزیع فرآورده‌های نفتی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان برگزار شد.

نفت امروز /به گزارش نفت امروز، امین روستایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه همدان گفت: این همایش با هدف همفکری و تشریک مساعی مسئولان و کارکنان منطقه، پیمانکاران و رانندگان حمل و نقل سوخت، مالکان جایگاه‌ها و مجاری عرضه در اعلام رویکرد جدید شرکت برگزار شده است.

وی افزود: در این همایش، دیدگاه‌های موافق و مخالف بسیار طرح و دیدگاههای مختلف تبادل شد؛ همچنین مسئولان نیز در نشست تخصصی پرسش و پاسخ توضیحات کاملی در رفع ابهامهای به‌وجود آمده ارائه دادند.

بر اساس این گزارش، در این همایش که شامل سخنرانی، نمایش اسلاید و تهیه جزوه آموزشی و تحویل آن به شرکت کنندگان بود زوایای آشکار و نهان موضوع برندسازی را در بخش‌های مختلف تجزیه و تحلیل شد.

در این گردهمایی، نمایندگانی از استانداری و بانک ملت حضور داشتند که هر یک در زمان تخصیص یافته به خود در اهمیت موضوع و لزوم حرکت دولت به سوی واگذاری مدیریت توزیع کالا و خدمات به بخش خصوصی و شکوفا شدن هنر بازاریابی و جذب مشتری، مطالبی را عنوان کردند.

همچنین مباحث تخصصی و عمومی اصول و ساختار شرکت‌های تحت برند مورد بحث و شفاف سازی قرار گرفت.

 

لینک مطلب: http://irnaft.ir/News/12794.html