نفت / شناسه خبر: 84567 / تاریخ انتشار : 1398/4/11 19:44
|

تولید گاز طبیعی در پالایشگاه پارسیان بی‌وقفه ادامه دارد

مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان از اطفای آتش‌سوزی در این پالایشگاه خبر داد و اعلام کرد: تولید گاز طبیعی در پالایشگاه پارسیان بی‌وقفه ادامه دارد.

نفت امروز /فرشید ابدالی‌دهدزی درباره وقوع آتش‌سوزی اخیر در پالایشگاه گاز پارسیان به خبرنگار شانا گفت: ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه صبح روز جمعه هفتم تیرماه، حوضچه‌های تبخیر آب و مایعات گازی (oily water separator) پالایشگاه پارسیان دچار حریق شدند که بلافاصله با اعزام تیم آتش‌نشانی و ایمنی و با همکاری تیم واکنش در شرایط اضطراری (Emergency Respansible Time - ERT) پس از حدود ۱۵ دقیقه، حریق به‌صورت کامل مهار و اطفا شد.

وی درباره خسارات این آتش‌سوزی توضیح داد: از آنجا که سطح وقوع حادثه، گسترده نبود و اقدام‌های لازم در کمترین زمان از سوی نیروهای امداد و آتش‌نشانی انجام شد، بنابراین هیچ خسارت جانی به همراه نداشت و روند فرآورش گاز بدون کاهش یا توقف به صورت پایدار و مستمر در جریان است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان ادامه داد: این حادثه مربوط به پیمانکار بوده و جلسه بررسی علل حادثه (Root Casuse Analysis - RCA) به‌زودی تشکیل خواهد شد تا هرگونه شرایط ناایمن احتمالی از محیط پالایشگاه پارسیان که در حال اجرای چند پروژه مهم است، دور شود.

شانا

کلیدواژه

مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان

فرشید ابدالی‌دهدزی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها