نفت / شناسه خبر: 84433 / تاریخ انتشار : 1398/3/27 11:18
|

روزانه ۲۰۰ هزار لیتر نفتگاز یورو ۴ در کردستان توزیع می شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه ۲۰۰ هزار لیتر نفتگاز (گازوئیل) یورو ۴ در جایگاه های عرضه سوخت نقاط مختلف این استان توزیع شده و در اختیار رانندگان خودروهای سنگین ...

نفت امروز /فریدون یاسمی روز دوشنبه  اظهار داشت: این مقدار گازوئیل به صورت روزانه از طریق ۱۲ جایگاه پخش فرآورده های نفتی در استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه به دنبال افزایش تعداد این جایگاه ها هستیم، افزود: براساس میزان تولید گازوئیل در کشور و میزان سهمیه اختصاصی، می توان تعداد جایگاه های نفتگاز را در استان افزایش داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: در حال حاضر در ۶۷ جایگاه فرآورده های نفتی استان، بنزین معمولی عرضه می شود و ۵۲ جایگاه CNG هم به مالکان خودروهای دو گانه سوز خدمات سوختی ارائه می دهند.

یاسمی اضافه کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی، کوهستانی بودن و کمبود زمین در استان، تلاش و برنامه ریزی این شرکت بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت جایگاه های منطقه و افزایش تعداد آن است.

وی به اعمال نظارت ها و کنترل های شبانه روزی، ارتباط مستقیم با مردم، تامین و توزیع مطلوب فرآورده های نفتی اشاره کرد و گفت: هدف ما استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت صنایع، کشاورزی و حمل و نقل است.

براساس آمار سال ۹۵، استان کردستان با جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر، دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستای دارای سکنه است.

ایرنا

کلیدواژه

فریدون یاسمی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

خودروهای دو گانه سوز

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها