نفت / شناسه خبر: 84382 / تاریخ انتشار : 1398/3/20 12:28
|

اهتمام ملی حفاری به انضباط مالی، کار کارشناسی و مطالعات فنی و مهندسی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر لزوم اهتمام ویژه این شرکت به انضباط مالی، تصمیم‌گیری بر مبنای کار کارشناسی و مطالعات فنی‌ومهندسی تاکید کرد و گفت: مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران...

نفت امروز /مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر لزوم اهتمام ویژه این شرکت به انضباط مالی، تصمیم‌گیری بر مبنای کار کارشناسی و مطالعات فنی‌ومهندسی تاکید کرد و گفت: مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران بر همه فعالیت‌های شرکت ملی حفاری نظارت خواهد داشت.

به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی،  در نخستین نشست کاری هیئت مدیره جدید این شرکت گفت: شرکت ملی نفت ایران انتظارهایی از ملی حفاری دارد که باید به آن توجه جدی شود، زیرا این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های بالادستی زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران نقش مهمی در تولید ایفا می‌کند.

وی داشتن انضباط اداری در همه فعالیت‌های شرکت را موضوعی مهم دانست و افزود: اجرای مقررات و ضوابط در این زمینه باید با دقت پیگیری شود، زیرا نظم در کار سبب پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت می‌شود و بهره‌وری و بهبود بازدهی را در پی خواهد داشت.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران به موضوع ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در بخش‌های عملیاتی، فنی‌ و مهندسی، پشتیبانی و ستادی این شرکت اشاره کرد و گفت: در این باره نقش مدیریت اچ‌اس‌یی بسیار مهم و رعایت الزام‌ها و مقررات در آن سبب سلامت مجموعه کارکنان و تجهیزات، کاهش بیش از پیش ضریب حوادث، ارائه کار و خدمات کیفی مطابق با استانداردها می‌شود.

موسوی در پایان این نشست مسائلی از جمله بهینه‌کردن هزینه‌ها، ایجاد توازن بین هزینه‌ها و درآمدها، توجه به کاریابی و افزایش درآمدها با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های عملیاتی، به‌روزرسانی و تعمیرات تجهیزات همسو با هم‌افزایی بیشتر با شرکت‌های کارفرمایی، مراکز علمی، پژوهشی و پیمانکاران را یادآوری و برای نمونه به بازسازی سامانه جکینگ دستگاه حفاری شهید مدرس که به‌تازگی در نتیجه همکاری میان بخش‌های داخلی شرکت ملی حفاری و بر مبنای کار مهندسی با موفقیت انجام شد، اشاره کرد.

کلیدواژه

سیدعبدالله موسوی،

به نقل از شرکت ملی حفاری ایران

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها