نفت / شناسه خبر: 64236 / تاریخ انتشار : 1398/2/22 17:13
|

حمایت فلات قاره از سازندگان و تولیدکنندگان داخلی

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه این شرکت آمادگی تشکیل گروه مشترک با سازندگان داخلی را دارد، گفت: با توجه به این‌که مخازن این شرکت در نیمه دوم عمر خود قرار دارند و میزان آب‌دهی...

نفت امروز /مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه این شرکت آمادگی تشکیل گروه مشترک با سازندگان داخلی را دارد، گفت: با توجه به این‌که مخازن این شرکت در نیمه دوم عمر خود قرار دارند و میزان آب‌دهی آنها افزایش یافته است، می‌توانیم با انجام کار تحقیقاتی مشترک، نفت را از آب جدا کرده و بهره‌وری را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران بر حمایت این شرکت از سازندگان و تولیدکنندگان داخلی در سال رونق تولید تاکید کرد.

  حمید بورد در بازدید از شرکت دانش‌بنیان فن‌نیرو گفت: تلاش بنده و همکارانم در شرکت نفت فلات قاره ایران، تبدیل این شرکت به مجموعه بزرگ کارگاهی و فعال کردن شرکت‌های سازنده داخلی است، بنابراین هرجا امکان ساخت داخل وجود داشته باشد، ما با همه توان حضور خواهیم داشت.

وی با ارائه چند پیشنهاد به شرکت‌های داخلی گفت: انجام کار مشترک بخش دولتی و خصوصی به‌منظور افزایش بهره‌وری، همچنین بازسازی و نوسازی برخی تجهیزات می‌تواند زمینه‌ساز همکاری با سازندگان داخلی باشد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه این شرکت آمادگی تشکیل گروه مشترک با سازندگان داخلی را دارد، گفت: با توجه به این‌که مخازن این شرکت در نیمه دوم عمر خود قرار دارند و میزان آب‌دهی آنها افزایش یافته است، می‌توانیم با انجام کار تحقیقاتی مشترک، نفت را از آب جدا کرده و بهره‌وری را افزایش دهیم.

بورد افزود: مجموعه آب‌شیرین‌کنی که امروز بازدید کردیم با توجه به خشکی اقلیم و تنوع مصارف آن، برای کشور پرکاربرد خواهد بود.

وی با بیان این‌که از گذشته‌های دور همواره شکل‌گیری تمدن‌ها در کنار آب بوده است، گفت: بسیاری از چالش‌های کشور با برطرف شدن مشکل آب رفع می‌شود و ریشه حل این چالش‌ها استفاده از آب‌شیرین‌کن است.

کلیدواژه

فلات قاره

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره

حمید بورد

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها