نفت / شناسه خبر: 64209 / تاریخ انتشار : 1398/2/19 15:00
|

برکناری ۴ نفر از مسئولین نفتی جنوب

این تصمیم به علت سهل انگاری این افراد در انجام وظایف محوله، عدم رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و عدم بکارگیری تمهیدات لازم برای انجام تعمیرات صادر شد. همچنین در مورد تخلفات...

نفت امروز /این تصمیم به علت سهل انگاری این افراد در انجام وظایف محوله، عدم رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و عدم بکارگیری تمهیدات لازم برای انجام تعمیرات صادر شد. همچنین در مورد تخلفات و یا قصور سایر افراد نیز بررسی و اقدام خواهد شد.

به دستور مدیرعامل شرکت‌ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۴ نفر از مسئولان شرکت نفت و گاز آغاجاری برکنار شدندبه دستور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، رئیس خدمات عملیات، رئیس HSE، رئیس بازرسی خطوط لوله  و سرگروه آزمایش چاه شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برکنار شدند.

این تصمیم به علت سهل انگاری این افراد در انجام وظایف محوله، عدم رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و عدم بکارگیری تمهیدات لازم برای انجام تعمیرات صادر شد. همچنین در مورد تخلفات و یا قصور سایر افراد نیز بررسی و اقدام خواهد شد.

بر این اساس تا تعیین جانشین نهایی این افراد، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، علی شکیبا کیا را به عنوان سرپرست اداره ایمنی بهداشت و محیط زیست و علی محمدی را به عنوان سرپرست خدمات عملیات این شرکت منصوب کرد.

کلیدواژه

مسئولین نفتی جنوب

رئیس HSE

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها