نفت / شناسه خبر: 64123 / تاریخ انتشار : 1398/2/8 14:29
|

پرونده ۶۰ میلیون درهمی ایرانول مربوط به قبل از سال ۹۳ بوده و درحال پیگیری است

مدیر روابط عمومی و تبلیغات ایرانول گفت: پرونده فروش ٦٠ میلیون درهمی به یک شرکت اماراتی مربوط به قبل از سال ٩٣ بوده که با پیگیری های مدیریت جدید شرکت در مراجع قضائی طرح و در حال رسیدگی می باشد .

نفت امروز /علی غیاثیان  اظهار داشت: : پرونده فروش ٦٠ میلیون درهمی به یک شرکت اماراتی مربوط به قبل از سال ٩٣ بوده که با پیگیری های مدیریت جدید شرکت در مراجع قضائی طرح و در حال رسیدگی است.

وی افزود: این پرونده مربوط به باقی مانده طلب نفت ایرانول از شش شرکت اماراتی و نماینده آنها در ایران یعنی شرکت نگین ستاره تارا است.

وی تاکید کرد: در این پرونده شرکت ایرانول دارای ٣ چک ٢٠ میلیون درهمی جمعا به مبلغ ٦٠ میلیون درهم است که با هماهنگی های لازم اقدام قضائی در دبی انجام و در سال گذشته نیز یک نفر بازداشت و روانه زندان شده است و اقدامات حقوقی در مورد دو چک دیگر در حال انجام است.

وی تاکید کرد: شرکت نفت ایرانول از نماینده این شرکت یعنی نگین ستاره تارا در ایران نیز مبلغ ١٢٠٠ میلیارد ریال چک دارد که پرونده از سال ٩٥ در مجتمع ویژه اقتصادی در حال رسیدگی است.

به گزارش فارس، نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس در حال انجام تحقیق و تفحص از زیرمجموعه‌های شستا از جمله شرکت‌های نفتی ایرانول و پاسارگاد هستند. یکی از موضوعات مورد بررسی نمایندگان  فروش اعتباری شرکت نفت ایرانول به مبلغ حدود 60 میلیون درهم به یک شرکت اماراتی است.

فارس

 

کلیدواژه

مدیر روابط عمومی و تبلیغات ایرانول

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها