نفت / شناسه خبر: 64062 / تاریخ انتشار : 1398/1/28 10:35
|

وزارت اطلاعات همه توان خود را برای حمایت از فعالان پارس جنوبی به کار می‌گیرد

وزیر اطلاعات با تاکید بر نقش مهم امنیت در همه امور کشور گفت: وزارت اطلاعات همه توان خود را برای حمایت از فعالان در حوزه پارس جنوبی به کار می‌گیرد، این وزارتخانه آماده خدمت به بخش صنعت است.

نفت امروز / حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در حاشیه بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه این مجتمع یک صنعت آبرومند در کشور است، گفت: تکمیل فازهای پارس‌جنوبی دستاورد مهمی است که در سال‌های اخیر با همت همه مدیران و کارکنان در عسلویه اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اهمیت برداشت حداکثری گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی، تصریح کرد: تحقق افزایش برداشت گاز از این مخزن در مقایسه با کشور قطر، مدیون عشق مدیران و کارکنانی است که در منطقه پارس جنوبی فعالیت می‌کنند. بهره‌برداری مناسب از تاسیسات عظیم پارس جنوبی بسیار مهم و تلاش کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در این زمینه، شایسته تقدیر است.

وزیر اطلاعات، عسلویه را نماد تدبیر و تلاش متخصصان و مهندسان ایرانی دانست و افزود: در منطقه پارس جنوبی و عسلویه با تلاش متخصصان داخلی تحولات شگرفی ایجاد شده که نشان می‌دهد آینده‌ امیدوارکننده‌ای در پیش است.

علوی با اعلام اینکه وزارت اطلاعات آماده خدمت به بخش صنعت است، اظهار کرد: فعال کردن صنعت خطه جنوب به معنای ثبات جمعیت این منطقه و بالا بردن ضریب امنیت است، بنابراین از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود. افزون بر این، هر طرحی که بتواند در حل مشکلات منطقه جنوب و رونق تولید، تسهیل‌کننده باشد از طریق وزیران مربوطه پیگیری می‌شود.

وی، سلامت و امنیت را دو نعمت ناشناخته دانست و اظهار کرد: امنیت، کالای نامحسوس است و تا از دست نرود اهمیت آن آشکار نمی‌شود، به همین سبب کمتر کسی متوجه ثمره کار سربازان گمنام امام زمان(عج) می‌شود. جایگاه امنیت در توسعه و پیشرفت بسیار مهم است، برای نمونه در عسلویه چنانچه امنیت نباشد پیمانکاران منطقه نمی‌توانند فعالیت کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه امنیت در رشد سرمایه‌گذاری و ارتقای فیزیکی کار تاثیری بسزا دارد، تصریح کرد: در این راستا موظف به حمایت از اقتصاد و فعالان اقتصادی هستیم تا بتوانند به‌خوبی روی پای خود بایستند.

شایان ذکر است، در این بازدید سکینه الماسی، نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه، سید محسن علوی نماینده لامرد، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر و نیز مدیران ارشد استانی به همراه مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی، وزیر اطلاعات را همراهی کردند.

به نقل از شرکت ملی گاز ایران

کلیدواژه

سکینه النلسی

وزارت اطلاعات

پارس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها