نفت / شناسه خبر: 64061 / تاریخ انتشار : 1398/1/28 10:31
|

لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های کاهش سوزاندن گازهای مشعل در عسلویه

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های کاهش سوزاندن گازهای ارسالی به مشعل در منطقه پارس جنوبی بسیار مهم هستند و باید به عنوان یکی از برنامه‌های واحدهای صنعتی فعال ...

نفت امروز /عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های کاهش سوزاندن گازهای ارسالی به مشعل در منطقه پارس جنوبی بسیار مهم هستند و باید به عنوان یکی از برنامه‌های واحدهای صنعتی فعال در این حوزه در دستور کار قرار گیرند.

به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سکینه الماسی در حاشیه بازدید وزیر اطلاعات از مجتمع گاز پارس جنوبی، گفت: در شرایط کنونی کشور باید دست در دست هم دهیم تا با همدلی این مقطع را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به حضور مردم با فرهنگ‌های متفاوت از نقاط مختلف کشور در این منطقه، اظهار کرد: همکاری همه مردم سبب رشد و شکوفایی پارس جنوبی شده است، همچنین تلاش‌های مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر بسیار مثبت بوده است.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان را اجرای مسئولیت‌های اجتماعی واحدهای صنعتی در منطقه پارس جنوبی دانست و گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در این زمینه فعالیت‌های مطلوبی انجام داده است، در سیل اخیر نیز پیش‌بینی‌های مناسبی برای جلوگیری از ایجاد مخاطره‌های احتمالی انجام شد.

الماسی با بیان اینکه مطابق برنامه ششم توسعه باید در طول پنج سال، 80 درصد حجم گازهای ارسالی به مشعل در کشور کاهش یابد، اظهار کرد: موضوع کاهش گازهای ارسالی به مشعل در منطقه پارس جنوبی بسیار مهم است و باید به عنوان یکی از برنامه‌های همه واحدهای صنعتی فعال در این حوزه در دستور کار قرار گیرد.

کلیدواژه

سکینه الماسی

مجتمع گاز پارس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها