نفت / شناسه خبر: 64059 / تاریخ انتشار : 1398/1/28 10:29
|

اعلام آمادگی پژوهشگاه صنعت نفت در رفع معضلات مناطق سیل‌زده

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت کشور گفت: پژوهشگاه محدودیت زمانی خاصی ندارد و مادام که نیاز باشد آماده هرگونه مشارکت و همکاری برای رفع مشکلات مربوط به مناطق سیل‌زده هستیم.

نفت امروز / به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت کشور، جعفر توفیقی امروز (سه‌شنبه، ۲۷ فروردین‌ماه) در ویژه‌ برنامه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همکاران پژوهشگاه افزود: ابعاد خسارت این حادثه بسیار گسترده است و دولت به تنهایی نمی‌تواند از پس جبران آن برآید، از این رو همکاران ما در پژوهشگاه صنعت نفت از ابتدای سال کاری اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی، کالا و اعزام نیروهای داوطلب به این مناطق کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه پژوهشگاه افزون بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی در زمینه علمی نیز اعلام آمادگی کرده‌ است، گفت: از آنجا که این مشکلات ابعاد علمی را در بر می‌گیرد و نیاز به فعالیت‌های علمی دارد، پژوهشگاه صنعت نفت به منظور رفع آلودگی‌های موجود در آب‌ها، خاک‌ها و پساب‌ها نیز آمادگی خود را به وزارت نفت برای پاکسازی این مناطق اعلام کرده است.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت ادامه داد: رسیدگی به این مسائل به دلیل گستردگی حادثه در مدت کوتاه انجام‌پذیر نیست، از این رو این مشارکت‌ها را باید به عنوان یک پروژه ادامه‌دار در نظر گرفت تا زمانی که ساکنان خسارت‌دیده به آرامش برسند و به زندگی عادی خود بازگردند.

شانا

کلیدواژه

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت کشور

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها