نفت / شناسه خبر: 64050 / تاریخ انتشار : 1398/1/26 14:48
|

توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان درباره عرضه سوخت

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در خصوص شایعه‌های اخیر در فضای مجازی درباره عرضه سوخت در این استان به منظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد.

نفت امروز /متن توضیحات روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان به شرح زیر است:« با تمهیدات اندیشیده و تلاش‌های خانواده بزرگ صنعت نفت در هرمزگان، همه جایگاه‌های عرضه سوخت و فرآورده‌های نفتی در استان فعال هستند و به اندازه کافی موجودی سوخت برای تحویل به هموطنان گرامی، ذخیره و توزیع شده است.

باوجود قطعی چند ساعته ارتباط جاده‌ای بین چند شهرستان در شرق و غرب استان؛ عرضه سوخت در هیچ بخشی از هرمزگان حتی برای لحظه‌ای متوقف نشده است.

شهروندان گرامی مستحضر باشند که دستورعمل‌های ایمنی و حفاظتی لازم به جایگاه‌های عرضه سوخت داده شده و تنها در مواقع اورژانسی مانند رعد و برق شدید به دلیل امنیت مشتریان و خودروها یا بارندگی بسیار شدید به دلیل حفاظت از تجهیزات الکترونیکی و برقی ممکن است سوختگیری برای دقایقی متوقف شود.

در غیر این صورت حتی در صورت قطع برق شبکه سراسری هم با استفاده از توان ژنراتورهای برق که در همه جایگاه‌های عرضه سوخت وجود دارد، به راحتی سوختگیری خودروها امکان‌پذیر است و ادامه می‌یابد.

موجودی سوخت همه جایگاه‌ها در همه استان هر لحظه به صورت برخط (آنلاین) رصد می‌شود و در صورت لزوم، فرآورده جایگزین بلافاصله ارسال می‌شود».

شانا

 

کلیدواژه

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها