نفت / شناسه خبر: 64004 / تاریخ انتشار : 1398/1/21 13:24
|

دستاوردهای صنعت نفت در قطب انرژی کشور نمونه‌ای موفق از کار و تلاش است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دستاوردهای صنعت نفت در قطب انرژی کشور را الگوی موفقی از کار و تلاش در کشور دانست و تاکید کرد: سیاست وزارت نفت ...

نفت امروز /مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دستاوردهای صنعت نفت در قطب انرژی کشور را الگوی موفقی از کار و تلاش در کشور دانست و تاکید کرد: سیاست وزارت نفت در اولویت‌بندی پروژه‌ها با هدف افزایش تولید گاز موثر بوده است.

به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سیدپیروز موسوی در دیدار با اعضای شورای شهر و روستای شهرستان عسلویه با بیان اینکه مردم عسلویه همواره میزبانان خوبی برای صنعت نفت بوده‌اند، گفت: مردم ساکن در مناطق پیرامونی تاسیسات در بخشی از موفقیت‌ها و دستاوردهای صنعت نفت سهیم هستند و بدون شک با تعامل و ارتباط دوسویه می‌توان بر بسیاری از مشکلات و کمبودها غلبه کرد.

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته با پیگیری سیاست موفق وزارت نفت در اولویت‌بندی پروژه‌ها با هدف افزایش تولید گاز از میدان مشترک، فازهای ۱۳، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ پارس جنوبی به بهره‌برداری رسید که این موضوع در افزایش درآمدهای کشور و تولید ناخالص ملی بسیار موثر خواهد بود.

امیدواریم روند مطلوب اشتغال جوانان عسلویه ادامه یابد

در ادامه این دیدار، بوهندی نجفی، رئیس شورای شهر نخل تقی بر ضرورت تعامل و ارتباط میان مردم و صنعت نفت در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: شرایط حساس کشور نیازمند همراهی و همدلی میان مردم و مسئولان است و مردم این منطقه همچون گذشته در کنار صنعت نفت برای تحقق اهداف نظام تلاش خواهند کرد.

وی گفت: امیدواریم امسال نیز روند مطلوب اشتغال جوانان شهرستان عسلویه در پروژه‌های صنعت نفت ادامه یابد، زیرا یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این منطقه اشتغال است.

عبدالله مبارکی، امام جمعه بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه نیز در این نشست با بیان اینکه مردم شهرستان عسلویه وفادار به نظام و رهبری هستند، گفت: امنیت موجود در منطقه نعمت بزرگی است و تقویت و ارتقای آن نیازمند درک درست شرایط و پاسخگویی به خواسته‌های مردم است.

کلیدواژه

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

عبدالله مبارکی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها