نفت / شناسه خبر: 63939 / تاریخ انتشار : 1398/1/12 17:53
|

شرایط ایمن در پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: همه بررسی‌های لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه وقفه در صادرات نفت خام به عمل آمده است.

نفت امروز /،مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: شرایط ایمنی در پایانه‌های نفتی برقرار شده و شرایط لازم برای جلوگیری از وقفه در صادرات نفت مهیا است.

  عباس اسدروز در نشست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل جزیره خارک اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بروز توفان، اقدام‌های لازم برای آمادگی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: در اجرای سیاست‌های پدافند غیرعامل و پیشگیری از وقوع هرگونه حوادث ناشی از وقوع بارندگی‌های شدید و سیل و آب‌گرفتگی، همه واحدها در حالت آماده‌باش هستند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: همه بررسی‌های لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه وقفه در صادرات نفت خام به عمل آمده است.

وی ادامه داد: سیاست‌های لازم برای کاهش ریسک مخاطره‌های احتمالی به منابع انسانی و غیرانسانی محیط پیرامونی و کل مناطق عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی مدنظر قرار گرفته و هم‌اکنون اوضاع تحت کنترل کامل است.

۹۸؛ سال مهم و تاثیرگذار برای پایانه نفتی خارک است

اسدروز همچنین در بازدید نوروزی از اداره ترابری، مهندسی ساختمان و اچ‌اس‌یی پایانه نفتی خارک اظهار کرد: سال ۹۸ برای پایانه‌های نفتی ایران به‌ویژه پایانه خارک سال مهم و تاثیرگذاری است، راهبرد بسیار خوبی ازسوی تیم مدیریتی شرکت برای امسال تدوین شده است که به‌زودی به همه واحدهای شرکت ابلاغ خواهد شد و همچنین تمرکز اصلی شرکت در حوزه‌های چابک‌سازی، بهسازی، نوسازی و عملیاتی کردن فرآیندها تعریف شده است.

وی افزود: پروژه‌ای نیست که به مشارکت اداره ترابری نیاز نداشته باشد. ماشین‌آلات و ابزار مکانیکی از نیازهای بدیهی اجرای هر پروژه‌ای است و اداره ترابری دارای چابکی و توانمندی بسیار بالایی است که در اجرای هر پروژه‌ای حضور موثر و کارآمد دارد و پروژه‌ای به واسطه ضعف امکانات این حوزه دچار وقفه نشده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: اداره مهندسی و ساختمان پایانه نفتی خارک مسئولیت فراهم ساختن زیرساخت‌های حیاتی در حوزه ساختمانی و مهندسی را به‌عهده دارد و خواست اصلی ما از مجموعه، تسریع در روند اجرای پروژه‌ها است. ایجاد وقفه در اجرای هر کدام از پروژه‌ها هزینه‌های مضاعفی را بر شرکت تحمیل می‌کند، بنابراین ضروری است همه توان و کوشش خود را برای انجام به موقع پروژه‌ها به‌کار بریم.

اسدروز گفت: انجام امور عملیاتی در حوزه‌های صادرات نفت و عملیات‌های دریایی در این شرکت با بالاترین استاندارد ممکن در حال انجام است که این موضوع از وظایف اصلی حوزه اچ‌اس‌یی شرکت پایانه‌های نفتی ایران است.

وی ادامه داد: اداره اچ‌اس‌یی در اجرای فرآیندها و رعایت استانداردها و به‌کارگیری قواعد و اصول صحیح انجام کار نقش مهمی به‌عهده دارد و خوشبختانه هم‌اکنون نیروهای حوزه ایمنی شرکت از دانش کیفی و علمی بالایی برخوردار هستند.

 مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: نیروی انسانی توانمند سرمایه اصلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران است که توانمندی علمی و عملی این نیرو در سال نو با یک برنامه‌ریزی مدون در حوزه‌های مورد نیاز صنعت نفت کشور افزایش خواهد یافت.

تداوم صادرات نفت خام با جدیت دنبال می‌شود

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در نشست معارفه مدیر جدید عملیات این شرکت گفت: تضمین تداوم صادرات و ارتقای توان ذخیره سازی نفت خام که یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی توانمندی یک پایانه نفتی به شمار می‌رود از مواردی است که همواره از سوی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با جدیت دنبال شده و جزو سرفصل‌های اصلی این شرکت است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: مدیر جدید عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران از مدیران آکادمیک کشور در حوزه دریا، دریانوردی و نفت است و تجربه سال‌ها علم‌آموزی در حوزه‌های مختلف عملیاتی در حوزه نفت کشور را دارد.

اسدروز اظهار کرد: تکمیل دوره‌های آموزشی و دریافت گواهینامه‌های لازم که معرف داشتن دانش و آگاهی لازم برای انجام کار است از اولویت‌های اصلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران است که مدیریت جدید این شرکت می‌تواند با بهره‌بری از نیروی انسانی کارآمد که در شرکت حضور دارد، برنامه‌هایی موثر را در این حوزه تدوین و عملیاتی کند.

 

کلیدواژه

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها