نفت / شناسه خبر: 63929 / تاریخ انتشار : 1398/1/12 23:40
|

استفاده از پمپ‌های فشار قوی ملی حفاری برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در اهواز

به‌منظور همکاری شرکت ملی حفاری ایران با ستاد بحران استان خوزستان و دستگاه‌های اجرایی، شماری از ماشین‌آلات و تجهیزات ویژه عملیات حفاری...

نفت امروز /به‌منظور همکاری شرکت ملی حفاری ایران با ستاد بحران استان خوزستان و دستگاه‌های اجرایی، شماری از ماشین‌آلات و تجهیزات ویژه عملیات حفاری از جمله پمپ‌های فشار قوی (پمپ تراک) برای جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی و فاضلاب کلانشهر اهواز استفاده شد.

به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، شاپور صارمیان، یکی از رؤسای عملیاتی مدیریت خدمات فنی شرکت که مسئولیت این عملیات را به‌عهده دارد، گفت: با توجه به درخواست ستاد بحران استان خوزستان و شهرداری اهواز، تجهیزات شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت جاده ساحلی در منطقه گلستان در حال تخلیه آب و فاضلاب شبکه مرکزی شهر است.

وی افزود: با کاربست پمپ تراک و پمپ‌های رودخانه‌ای، دست کم هر ساعت یک‌هزار بشکه آب جمع‌آوری و در محل پیش‌بینی شده تخلیه می‌شود که در صورت اعلام نیاز تجهیزات بیشتری وارد عمل خواهد شد.

در پی بارندگی‌های شدید اواخر پارسال و روزهای نخست سال نو شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از اعضای ستاد بحران استان خوزستان برای اجرای مصوبه‌های این ستاد و همکاری و همیاری با دستگاه‌های اجرایی استان بخش قابل توجهی از ماشین‌آلات و تجهیزات عملیاتی و لجستیکی خود را به‌کار گرفته است.

این خدمات هم اکنون نیز با استفاده از افزون بر یکصد دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات نظیر کمپرسی، بیل مکانیکی، لودر، جرثقیل، خودروهای کشنده و فوق سنگین، آمبولانس، خودروهای سبک کمک‌دار و پمپ‌های فشار قوی در مناطق شهری و روستایی حاشیه رودخانه‌های کارون و دز به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

کلیدواژه

شاپور صارمیان

شرکت ملی حفاری ایران

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها