نفت / شناسه خبر: 63925 / تاریخ انتشار : 1398/1/7 01:06
|

پایان عملیات حفاری یک حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب

همزمان با دومین روز از تعطیلات سال نو و عید نوروز، حفاری یک حلقه چاه از سوی متخصصان و کارکنان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران در میدان نفتی اهواز در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تکمیل شد.

نفت امروز /به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، بابک زنگنه، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی این شرکت گفت: این چاه به‌وسیله دستگاه حفاری ۵۰ فتح مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۳، تکمیل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی، متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز از سوی ناوگان حفاری این شرکت در چهار روز تعطیل امسال 2 هزار و ۱۰۳ متر ثبت شد که از این رقم ۶۶۲ متر مربوط به یکم فروردین‌ماه است.

وی با بیان اینکه کار روی دستگاه‌های حفاری در همه روزهای سال بدون وقفه استمرار دارد، اظهار کرد: دکل‌های حفاری با توجه به ماهیت کار برای پاسخگویی به تعهدهای شرکت در قبال صنعت نفت، با تلاش شبانه‌روزی کارکنان اقماری و نیروهای عملیاتی و پشتیبانی در چرخه عملیات قرار دارند.

زنگنه گفت: هم‌اکنون ۱۰ دستگاه حفاری ناوگان این شرکت در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور از جمله در میدان‌های نفتی در وسعت عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت مهندسی و توسعه نفت در حال جابه‌جایی است.

شرکت ملی حفاری ایران در سال ۹۷، حفاری و تکمیل ۱۳۵ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور با متراژ ۱۹۳ هزار و ۷۳۸ متر را در کارنامه خود به ثبت رساند.

کلیدواژه

پایان عملیات حفاری یک حلقه چاه نفت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها