نفت / شناسه خبر: 63850 / تاریخ انتشار : 1397/12/19 14:25
|

نیروهای بومی اخراجی منطقه ویژه پارس بازگشت به کار می شوند

شهریاری گفت: تمام نیروی کار استان بوشهر باید در منطقه پارس جنوبی به عنوان نیروی بومی محسوب شوند و مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز بر این موضوع تاکید و اهتمام جدی داشت ...

نفت امروز /شهریاری گفت: تمام نیروی کار استان بوشهر باید در منطقه پارس جنوبی به عنوان نیروی بومی محسوب شوند و مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز بر این موضوع تاکید و اهتمام جدی داشت که کل استان بوشهر از شمالی‌ترین نقطه استان در شهرستان دیلم تا جنوبی‌ترین نقطه استان در شهرستان عسلویه و شعاع ۱۰۰ کیلومتری پارس جنوبی برای ما بومی پارس جنوبی محسوب می‌شود .

ماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت برای بازگشت به کار نیروهای بومی اخراج شده از پارس جنوبی خبر داد.

سید کمال‌الدین شهریاری با اشاره به نشست خود با مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: حمایت از نیروهای بومی و فراهم کردن شرایط اشتغال به کار آنها و همچنین تثبیت شغل نیروهای کار استان بوشهر و شهرستان‌های دشتی و تنگستان همواره در دستور کار بوده و مورد پیگیری‌های مکرر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این نشست در خصوص حمایت از اشتغال نیروهای بومی، بازگشت به کار نیروهای شرکتی و پیمانکاری اخراج شده از سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی، تسریع در احداث و تکمیل پروژه‌های عمران و آبادی مناطق نفت خیز و تکمیل زمین چمن ورزشی روستای گلکی و شهر کاکی و ادامه حمایت از طرح نخبه پروری در مناطق آموزش و پرورش خورموج، اهرم، دلوار و کاکی بحث و تبادل نظر شد.

شهریاری گفت: تمام نیروی کار استان بوشهر باید در منطقه پارس جنوبی به عنوان نیروی بومی محسوب شوند و مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز بر این موضوع تاکید و اهتمام جدی داشت که کل استان بوشهر از شمالی‌ترین نقطه استان در شهرستان دیلم تا جنوبی‌ترین نقطه استان در شهرستان عسلویه و شعاع ۱۰۰ کیلومتری پارس جنوبی برای ما بومی پارس جنوبی محسوب می‌شود و هر گونه خط کشی دیگری تخطی از سیاست و راهبرد وزارت نفت خواهد بود. فلذا لازم است مدیران ارشد منطقه ویژه پارس و شرکت‌های مستقر در این منطقه به این موضوع توجه کافی و وافی داشته باشند.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به اینکه چندی پیش تعدادی از نیروهای کار در پارس جنوبی اخراج شدند و مراجعاتی برای احقاق حقوق شأن به اینجانب داشتند افزود: در این نشست وضعیت نیروهای اخراجی و بیکاری زائد الوصف حاکم بر جامعه استان بوشهر به خصوص شهرستان‌های دشتی و تنگستان تشریح شد و مطابق دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت، مقرر شد مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت در اسرع وقت اقدامات لازم برای کاریابی و بازگشت به کار تمام نیروهای بومی اخراج شده در سازمان منطقه ویژه را انجام دهند.

منبع:مهر

کلیدواژه

نیروهای بومی اخراجی منطقه ویژه پارس

منطقه پارس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها