نفت / شناسه خبر: 53708 / تاریخ انتشار : 1397/12/4 17:19
|

مشکلات رفت‌وآمد دانش‌آموزان روستایی عسلویه برطرف می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه گفت: مشکلات طرح روستا مرکزی در این شهرستان تا پایان امسال برطرف می شود.

نفت امروز /سید پیروز موسوی در نشست شورای آموزش‌و‌پرورش شهرستان عسلویه اظهار داشت:  طرح روستا مرکزی در 20 روستای شهرستان عسلویه به منظور تسهیل رفت و آمد دانش آموزان در روستاهای فاقد مراکز آموزشی به نقاط شهری با هدف جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان اجرا می‌شود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه مشکلات طرح روستا مرکزی در این شهرستان تا پایان امسال برطرف می شود، گفت: آموزش‌و‌پرورش علاوه بر اولویت بخشی به آموزش و تربیت دانش آموزان، زمینه تحصیل همه دانش‌آموزان در هر نقطه از کشور را فراهم می‌سازد.

موسوی تاکید کرد:کمک به آموزش و پرورش و فراهم آوردن شرایط جهت پرورش مدیران و آینده سازان دلسوز، مجرب، متعهد و متخصص از نیازهای حیاتی امروز است و بدون تردید تربیت فرزندان شایسته آینده ایران اسلامی را تضمین می‌کند.

عبد النبی یوسفی فرماندار شهرستان عسلویه نیز در این نشست گفت: طرح روستا مرکزی که از مهمترین برنامه های اجرا شده در مدت زمان حضور «سید پیروز موسوی» در ابتدای دهه ٩٠ در منطقه ویژه پارس بوده است که به استمرار تحصیل دانش آموزان این شهرستان به خصوص دانش‌آموزان دختر روستاهای تابعه کمک شایانی کرده است.

 منبع:فارس

کلیدواژه

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه

سید پیروز موسوی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها