نفت / شناسه خبر: 43665 / تاریخ انتشار : 1397/11/28 15:00
|

اجرای موفقیت آمیز عملیات ساخت قطعات پمپ های تحریمی Flowserve در پتروشیمی امیرکبیر

شرکت پتروشیمی امیرکبیر موفق به اجرای عملیات ساخت قطعات پمپ های حساس و شدیداً تحریمی با برند Flowserve به منظور بهره مندی از حداکثر توان تولید و ساخت در داخل کشور شده است.

نفت امروز /با عنایت به نامگذاری سال ۹۷ به نام سال "حمایت از کالای ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، اداره ساخت داخل و خودکفایی پتروشیمی امیرکبیر با راهبری خانم زرین پور سرپرست اداره بازرگانی این شرکت اقدام به انجام عملیات ساخت داخل برخی از قطعات استراتژیک و مورد نیاز شرکت به عنوان راهبردی محوری جهت مقابله و کاهش اثرات منفی تحریم ها علیه اقتصاد کرده است.

این اقدام تاثیر بسزایی در تبدیل تحریم ها از تهدید به فرصت  و همچنین کاهش میزان وابستگی به خارج از کشور نموده است.

از جمله اقدامات بسیار موثر در این مسیر می توان به عملیات ساخت قطعات پمپ های حساس و شدیداً تحریمی با برند Flowserve اشاره کرد که خوشبختانه با انجام نمونه برداری ها و ابعاد برداری های لازم موفق به اقتباس نقشه های ساخت این گونه از پمپ ها در جهت بهره مندی از حداکثر توان تولید و ساخت در داخل کشور و صرفه جویی حاصله شده ایم.

گفتنی است، با اجرای این برنامه ها، کشور عزیزمان را از واردات این نمونه از تجهیزات پیچیده و حساس از خارج کاملاً بی نیاز خواهیم کرد.

کلیدواژه

پتروشیمی امیر کبیر

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها