نفت / شناسه خبر: 43506 / تاریخ انتشار : 1396/8/6 11:29
|
با حضور معاون اول رئیس جمهوری

بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات به‌طور رسمی گشایش یافت

بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات، امروز (شنبه، ششم آبان‌ماه) با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در مصلای امام خمینی (ره) تهران به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد.

نفت امروز /بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات، امروز (شنبه، ششم آبان‌ماه) با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در مصلای امام خمینی (ره) تهران به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش نفت امروز، در آیین گشایش نمایشگاه مطبوعات، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه مطبوعات و برخی چهره‌های فرهنگی و سیاسی کشور حضور دارند.

همچنین در این مراسم شعار بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با عنوان رسانه‌های آزاد، انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی رونمایی و نماهنگی از روند ساخت و ساز غرفه‌ها و ثبت نام و جانمایی از غرفه‌ها و نیز نگاهی به دوره‌های پیشین نمایشگاه پخش شد.

بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه در این رویداد بزرگ رسانه‌ای حضور دارند.

امسال همچنین افزون بر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی، بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود هزار متر مربع در نمایشگاه حضور یافته‌اند.

در نمایشگاه امسال افزون بر حضور مهمانان داخلی و اصحاب رسانه کشور، روزنامه نگارانی از چهار قاره جهان به نمایشگاه مطبوعات می‌آیند.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که از دیروز (جمعه، پنجم آبان‌ماه) آغاز شده است تا جمعه، 12 آبان‌ماه همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران میزبان بازدید کنندگان است.


 

کلیدواژه

معاون اول رئیس جمهوری

بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات

رسمی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها