شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی / شناسه خبر: 43505 / تاریخ انتشار : 1396/8/3 17:03
|
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین اختتامیه فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر:

نتایج ارزیابی نشان از پتانسیل های بسیار بالقوه در مجتمع عظیم گازی پارس جنوبی دارد

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین اختتامیه گفت: جلسات متعددی که در این فرآیند برگزار شد فضای یادگیری بسیار مناسبی را برای تمامی کارکنان و مدیران مجتمع در رابطه با مدیریت دارایی فیزیکی به وجود آور

نفت امروز /مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین اختتامیه گفت: جلسات متعددی که در این فرآیند برگزار شد فضای یادگیری بسیار مناسبی را  برای تمامی کارکنان و مدیران مجتمع در رابطه با مدیریت دارایی فیزیکی به وجود آورد.

به گزارش پیام عسلویه؛ مسعود حسنی در این باره ضمن تشکر از صبر و شکیبایی اعضاء تیم ارزیابی گفت: امیدواریم با انجام این فرآیند ارزیابی نقاط قابل بهبود را به خوبی شناسایی نماییم و در جهت بهبود آن گام های موثری را برداریم.

وی افزود: افزایش سطح یادگیری کارکنان در این بازه زمانی حضور تیم ارزیابان در حوزه های مختلفی بوده است و سوالات و ارزیابی هایی که انجام شد سطح تحمل همکاران را افزایش داده است.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی باید از این جایگاهی که اکنون دارا می باشد ارزش آفرین تر باشد و این ارزش آفرینی را برای زیر مجموعه به دنبال داشته باشد و این مهم یکی از اهداف اصلی ارزیابی به شمار می رود.

حسنی در ادامه تصریح کرد: نتایج ارزیابی حاکی از آن است که پتانسیل های بالقوه و بسیار مناسبی در مجتمع معظم گاز پارس جنوبی وجود دارد ولی این مهم، به فعل و تصری آن در آحاد سازمان و بحث نتیجه گرایی، کار خیلی زیادی وجود دارد که باید انجام گیرد.

وی در ادامه به حوزه منابع انسانی در مجتمع اشاره نمود و گفت: منابع انسانی در مجتمع باید توسعه و رشد پیدا کند و باید در این مسیر کارهای بسیار زیادی انجام شود.

حسنی افزود: برای اینکه ریسک هایمان را در ابعاد مختلف شناسایی کنیم و بر مبنای شناسایی آن اقدامات بعدی را انجام دهیم و خودمان را به نتایج دلخواه نزدیک نماییم باید بیشتر تلاش نماییم.

وی در پایان به مشارکت بالای کارکنان در پالایشگاه دوم اشاره نمود و عنوان داشت: مشارکت کارکنان در سازمان یک نعمت بسیار بزرگ است و همواره باید از این نعمات که در سازمان جاری است به طور شایسته استفاده نماییم.

 

کلیدواژه

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی

اختتامیه فرآیند ارزیابی

مجتمع عظیم گازی پارس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها