شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی / شناسه خبر: 43504 / تاریخ انتشار : 1396/8/3 16:55
|
مدیر تعالی سازمانی مجتمع گازی پارس جنوبی در آیین اختتامیه ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر:

از واحدهایی که ما را در انجام این فرایند مهم، پشتیبانی کردند تشکر می نماییم

مصلایی در مراسم اختتامیه گفت: خدای را شاکریم که بار دیگر و این بار در فرآیند جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت جلوه ای دیگر از کار گروهی ( تلاش جمعی )را به منصه ظهور گذاشتیم.

نفت امروز /مصلایی در مراسم اختتامیه گفت: خدای را شاکریم که بار دیگر و این بار در فرآیند جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت جلوه ای دیگر از کار گروهی ( تلاش جمعی )را به منصه ظهور گذاشتیم.

 به گزارش پیام عسلویه؛ محمد رضا مصلایی مدیر تعالی سازمانی مجتمع گازی پارس جنوبی افزود: تلاش شد اعضاء محترم تیم ارزیابی با حضور در جلسات و پرسش و پاسخ ، به اطلاعات تکمیل تری از آنچه در اظهارنامه مجتمع آورده شده است دست یابند.

وی ازمدیران، روسا و کلیه همکاران بویژه روسا و دبیران و اعضای کارگروه های تعالی که نقشی ارزنده در تدوین اظهارنامه مجتمع و آماده سازی جلسات ارزیابی و همچنین تهیه گزارشات جهت ارائه در جلسات  را داشتند تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه افزود: امید واریم با همدلی، حرکت در مسیر تعالی را تا رسیدن به قله سرآمدی طی نماییم.

 مصلائی در پایان از همکاران پرتلاش واحد روابط عمومی، خدمات اجتماعی و رفاهی، حوزه سیستم ها، حراست و حمل و نقل که در راستای پشتیبانی در انجام این فرایند مهم یاری رساندند تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان سخنان مهندس مصلایی، کلیپی که با همت واحد روابط عمومی از آغاز این فرایند ارزیابی و جلسات متعدد در این چهار روز تهیه شده بود نمایش داده شد.

 

کلیدواژه

مجتمع گازی پارس جنوبی

آیین اختتامیه ارزیابی

بهبود مستمر:

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها