شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی / شناسه خبر: 43503 / تاریخ انتشار : 1396/8/3 16:49
|
با انجام مراسم اختتامیه؛

فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر در مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت

آیین اختتامیه فرآیند ارزیابی مجتمع گاز پارس جنوبی، در بازه زمانی 4 روزه، با حضور اعضای تیم ارزیابان، مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع پایان یافت.

نفت امروز /آیین اختتامیه فرآیند ارزیابی مجتمع گاز پارس جنوبی، در بازه زمانی 4 روزه، با حضور اعضای تیم ارزیابان، مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع پایان یافت.

به گزارش پیام عسلویه؛ در آیین اختتامیه این فرآیند اعضای تیم ارزیابان به بیان دیدگاه های خود از انجام این فرآیند مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی پرداختند.

ارزیاب ارشد در ابتدا گفت:  تیم ارزیابی طبق روال معمول جوائز در مراسم اختتامیه گزارش مختصری از یافته های خود را  در قالب مفاهیم بنیادین مدل و در دو بخش نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود ارائه می نماید  . وی همچنین اظهار داشت گزارش تفصیلی بازخورد این فرآیند پس از اجماع نهایی توسط ارزیابان , به دبیرخانه جایزه ارسال خواهد شد .

عضو دیگری از  تیم ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت عنوان داشت: با توجه به اینکه استراتژی اولیه این مجتمع بهره برداری است، تمامی تلاش کارکنان مجتمع بر این بود ه است که با همت و در سایه همدلی بتواند این ماموریت را به خوبی انجام دهد .

عضو تیم ارزیابی یادآور شد: امیدواریم توانسته باشیم با انجام این ارزیابی  ارزش افزوده ای را برای مجتمع ایجاد کرده باشیم  . ایشان از حسن همکاری و یادگیری کارکنان به عنوان سازمان یادگیرنده و یاد دهنده تشکر و قدردانی نمود .

یکی  دیگر از اعضای تیم ارزیابی نکات برجسته این ارزیابی را  ارائه اطلاعات شفاف و صادقانه از سوی کارکنان مجتمع دانست  و بیان داشت  امیدواریم این مهم تداوم داشته باشد و شاهد افزایش سطح تعالی در مجتمع و صنعت گاز کشور باشیم.

در پایان تیم ارزیابی بیان داشتند امیدواریم مجتمع معظم پارس جنوبی بتواند با شدت و قوت ضمن حرکت در مسیر تعالی بتواند در افق 1404 به چشم اندازخود که همان " سرآمد در عملیات و رقایت پذیر در تراز جهانی " است برسد .

 

 

کلیدواژه

مراسم اختتامیه؛

مجتمع گاز پارس جنوبی

فرآیند ارزیابی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها