شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی / شناسه خبر: 43502 / تاریخ انتشار : 1396/8/3 16:36
|
رئیس HSE مجتمع گاز پارس جنوبی؛

هیچ حادثه‌ای در تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی اتفاق نیفتاده است

فرآیند عملیات تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی بدون هیچ حادثه‌ای با موفقیت پایان یافت.

نفت امروز /فرآیند عملیات تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی بدون هیچ حادثه‌ای با موفقیت پایان یافت.

به گزارش پیام عسلویه؛ علیرضا نجومی، رئیس HSE مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این مطلب گفت: رسیدن به این شرایط در ایمنی پالایشگاه برنامه‌ریزی مناسب در راستای رسیدن به استانداردهای HSE است.

وی افزود: در سال جاری تمام نیروهای پیمانکاران باید از مسیر طب صنعتی گذر کنند و بدون ارزیابی و اعلام نتایج این تست توسط مراکز مورد اعتماد مجتمع امکان فعالیت در پالایشگاه‌ها را نخواهند داشت.

به گفته نجومی، این موضوع باعث کارآفرینی در منطقه نیز شده است و هم‌اکنون چندین مرکز خدمات طب صنعتی را برای مجتمع انجام می‌دهند.

وی گفت: در حال حاضر دو مرکز تخصصی با توان ارائه خدمات برای 17 هزار نفر و دو پزشک با توان ارائه خدمات برای 5 هزار نفر در عسلویه طب صنعتی را انجام می‌دهند.

نجومی در ادامه افزود: در کنگان نیز سه پزشک امکان انجام طب صنعتی برای 15 هزار نفر را دارا هستند.

به گفته این مقام مسئول؛ تأکید بر انجام طب صنعتی علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر در پالایشگاه باعث ایجاد اشتغال در منطقه و انجام بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع شده است.

وی همچنین در مورد سایر خدمات بهداشتی در مجتمع گفت: هم‌اکنون تمام پالایشگاه‌ها مجهز به درمانگاه و آمبولانس بوده و برای فازهای جدید نیز این موضوع در حال انجام است.

نجومی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجتمع را سلامت کارکنان دانست و گفت: در حال حاضر برنامه‌های مناسبی در این راستا انجام شده یا در دست اقدام است.

به گفته وی؛ مجتمع هم‌اکنون برنامه‌ای برای شناسایی عوامل زیان آور محیط کار تعریف کرده و در حال شناسایی و رفع مشکلات موجود است.

 

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی؛

تعمیرات اساسی

هیچ حادثه‌ای

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها