گاز / شناسه خبر: 43501 / تاریخ انتشار : 1396/8/3 16:04
|

همسو با تولید پایدار ومستمر گاز در فصل سرد سال؛

پست 132 کیلو ولت برق پشتیبان فازهای 4 تا 8 مجتمع گاز پارس جنوبی به نیروگاه هزار مگاواتی بعثت متصل شد

نفت امروز /پست 132 کیلو ولت برق پشتیبان فازهای 4 تا 8 مجتمع گاز پارس جنوبی به نیروگاه هزار مگاواتی بعثت متصل شد

با تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت نفت و گاز پارس، پروژه اتصال پست 132 کیلو ولت برق پشتیبان فازهای 4 تا 8 مجتمع پارس جنوبی به نیروگاه 1000 مگاواتی بعث با موفقیت کلید خورد.

به گزارش پیام عسلویه؛ محسن زمانی نژاد، مدیر مهندسی و برنامه ریزی مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای راه اندازی این پروژه بسیار استراتژیک گفت: با اجرای این پروژه بسیار مهم هر یک از پالایشگاه های 4 تا 8 مجتمع عظیم پارس جنوبی از دوم منبع جداگانه، انرژی الکتریکی مورد نیاز خود را به میزان 30 مگاوات برق را تامین خواهند کرد.

زمانی نژاد در ادامه عنوان داشت: تلاش و پشتکار کارکنان و متخصصان مجتمع موجب شد این پروژه مهم در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن، قبل از آغاز فصل سرمای سال و شروع بارندگی های سیل آسا در منطقه به مدار تولید برسد.

این مقام مسئول یادآور شد: از موارد بسیار  مهم و حیاتی در راه اندازی این پروژه، رعایت دقیق و کامل الزامات پدافند غیر عامل می باشد که این مهم در مجتمع بسیار مورد اهمیت می باشد.

زمانی نژاد افزود: ارتقاء شاخص قابلیت اطمینان برای تولید پایدار و مستمر گاز در فصل سرمای سال در ماه های پیش رو یکی دیگر از موارد مهم در فرآوری از این پروژه مهم و حیاتی محسوب می گردد.

مدیر مهندسی و برنامه ریزی مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی پروژه هایی که در راستای تولید پایدار گاز در فصل سرد سال و در جهت رفاه حال هموطنان در استان های سردسیر کشور می باشد، در سایه همدلی و همت بلند متخصصان مجتمع در کوتاه ترین بازه زمانی محقق خواهد شد.

 

کلیدواژه

تولید پایدار

ولت برق

هزار مگاواتی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها