نفت / شناسه خبر: 33489 / تاریخ انتشار : 1396/7/19 13:36
|

جذابیت صنعت نفت ایران با الگوی جدید قراردادهای نفتی افزایش یافت

قائم مقام پتروچاینا گفت: صنعت نفت ایران جذابیت فراوانی برای شرکت‌های خارجی دارد که این جذابیت مرهون الگوی جدید قراردادهای نفتی ایران است.

نفت امروز/قائم مقام پتروچاینا گفت: صنعت نفت ایران جذابیت فراوانی برای شرکت‌های خارجی دارد که این جذابیت مرهون الگوی جدید قراردادهای نفتی ایران است.

به گزارش نفت امروز، لیو گنگستون صبح امروز (چهارشنبه، ۱۹ مهرماه) در نشست بالادستی نفت در سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو از آمادگی چین برای گسترش همکاری با ایران در صنعت نفت خبر داد و اظهار کرد:  همکاری بین ایران و چین باید بر اساس روابط دو جانبه و منافع مشترک باشد.

وی به موضوع EOR و IOR، برای ازدیاد برداشت از میدانهای نفت و گاز ایران اشاره کرد و گفت: شرکت پتروچاینا فناوری  این روش‌ها را برای استفاده در میدان‌های نفتی دارد.

قائم مقام پتروچاینا با بیان این که صنعت نفت ایران پر از فرصت و چالش است، افزود: باید با استفاده از فرصت‌ها برای آینده بهتر و گسترش روابط ایران و چین در بخش انرژی تلاش کرد و با همکاری و تفاهم جلو خیلی از ریسک‌ها را گرفت.

گنگستون با بیان این که ما متعهد به رعایت مسایل محیط زیست در ایران هستیم، تاکید کرد: حفاظت از محیط زیست باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو دیروز با حضور وزیر نفت، معاونان وی، مدیران بخش دولتی و خصوصی صنعت نفت افتتاح شد و تا روز پنجشنبه (۲۰ مهرماه) ادامه دارد.

در این کنگره ٣٣ سخنران شامل ۱۶ سخنران خارجی و ۱۷ سخنران داخلی که همه از صاحبنظران هستند، توضیحات خود را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌کنند و بیش از ۱۰۰ میهمان خارجی نیز در بخش‌های مختلف این کنگره حضور می‌یابند.


 

کلیدواژه

جذابیت صنعت نفت ایران

الگوی جدید

الگوی جدید قراردادهای نفتی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها