نفت / شناسه خبر: 33474 / تاریخ انتشار : 1396/7/18 18:36
|
از سوی رئیس شورای سیاستگذاری

بخش‌های مختلف سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو تشریح شد

رئیس شورای سیاستگذاری سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو بخش های مختلف این کنگره را تشریح کرد و گفت:

نفت امروز /رئیس شورای سیاستگذاری سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو بخش های مختلف این کنگره را تشریح کرد و گفت: این کنگره، حرکتی برای هم اندیشی بین دست اندرکاران و صاحبنظران حوزه‌های نفت و نیروست و امیدوارم به پیوند بیشتر دولت و بخش خصوصی و صنعتگران داخلی و خارجی بینجامد.

به گزارش نفت امروز، رکن الدین جوادی امروز (سه‌شنبه، 18 مهرماه) در آیین گشایش سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو گفت: امیدواریم با همکاری و هم اندیشی دست اندرکاران نفت و نیرو اعم از سیاستگذاران، مجریان و ذینفعان، موسسه‌ها و شرکت‌های علاقه‌مند داخلی و خارجی در این کنگره، گام‌های بلندتری در مسیر همسوسازی اهداف و پیشبرد کار برداشته شود.

وی این همدلی و پیوند را به منظور شتاب بخشی در روند توسعه انرژی کشور حائز اهمیت خواند و گفت: در این کنگره ٣٣ سخنران شامل 16 سخنران خارجی و 17 سخنران داخلی که همه از صاحبنظران هستند، توضیحات خود را در حوزه های مختلف ارائه می‌کنند و بیش از 100 مهمان خارجی نیز در بخش‌های مختلف این کنگره حضور می‌یابند.

معاون وزیر نفت در امور نظارت بر منابع هیدروکربوری با اشاره به برگزاری دو کنگره پیشین، ادامه داد: در سال‌های اخیر در نشست‌هایی که به طور ماهانه با حضور صاحبنظران بخش خصوصی و دولتی طی برگزار شده، برای تقویت جریان همفکری و همراهی بخش خصوصی و دولتی فعال در صنعت نفت تلاش کردیم و این کنگره، منبعث از همین همفکری‌ها برگزار می‌شود.

وی در تشریح بخش‌های مختلف این کنگره عنوان کرد: یکی از محورهای مورد تمرکز ما، بخش بالادست صنعت نفت است که بررسی فرصت‌ها، چالش‌ها و تجارب این حوزه را در دستور کار قرار می‌دهیم.

جوادی به نشست‌های تخصصی برق، پتروشیمی و تامین منابع مالی هم اشاره کرد و افزود: تامین منابع، متضمن تحقق برنامه‌های توسعه‌ای است و به این منظور کارگاهی با حضور استادان صاحبنظر داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که مباحث مطروحه در این کنگره در پایان به خوبی جمع بندی شود و نتایج حاصل بتواند در تحکیم پیوند صنعتگران داخلی و خارجی و بخش خصوصی و دولتی فعال در صنعت نفت بیش از پیش موثر باشد و گام‌های بلندتری در این مسیر برداشته شود.


 

کلیدواژه

رئیس شورای سیاستگذاری

سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو

دست اندرکاران و صاحبنظران حوزه‌های نفت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها