نفت / شناسه خبر: 33457 / تاریخ انتشار : 1396/7/15 11:01
|
در نیمه نخست امسال

تولید در نفتخیز جنوب مطابق با برنامه ابلاغی شرکت ملی نفت محقق شد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: بررسی عملکرد شرکت‎های تابع این شرکت، در نیمه نخست امسال نشان می‎دهد تولید در سطح قابل قبولی است و توانسته‎ایم

نفت امروز /مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: بررسی عملکرد شرکتهای تابع این شرکت، در نیمه نخست امسال نشان میدهد تولید در سطح قابل قبولی است و توانستهایم به تعهد خود مطابق با برنامه ابلاغی شرکت ملی نفت عمل کنیم.

به گزارش نفت امروز، بیژن عالیپور در نشست پیشبینی پنجساله بهرهدهی چاههای نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون، با بیان این مطلب افزود: با همت کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و بکارگیری دانش روزآمد و تجارب عملیاتی، افقی درخشان پیشروی این شرکت قرار دارد.

وی گفت: برگزاری جلسات پیشبینی بهرهدهی چاهها و تصمیم‌هایی که در آن اتخاذ می شود، میتواند راهگشای پیشرفت در این مسیر باشد.

عالیپور پیش از این نیز در نشست پیشبینی پنجساله بهرهدهی چاههای نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفته بود: خوشبختانه تولید صیانتی از مخازن تحت راهبری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در شرایط مطلوبی قرار دارد و امیدواریم با اجرایی شدن طرح توسعه میدان‌ها، در آینده شاهد دستاوردهای بزرگتری در این حوزه باشیم.


 

کلیدواژه

نیمه نخست امسال

نفتخیز جنوب

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها