گاز / شناسه خبر: 23421 / تاریخ انتشار : 1396/6/26 13:30
|
مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران خبر داد

پایش و رفع عیب خوردگی 593 نقطه سرجوش درخطوط لوله دوم و سوم سراسری انتقال گاز

پایش و رفع عیب خوردگی 593 نقطه سرجوش در خطوط لوله سراسری دوم و سوم انتقال گاز بر مبنای نتایج پیگ هوشمند مطابق با پیش بینی برنامه زمانبندی تعمیرات از خردادماه سال جاری آغاز شده است.

نفت امروز /   پایش و رفع عیب خوردگی 593 نقطه سرجوش در خطوط لوله سراسری دوم و سوم انتقال گاز بر مبنای نتایج پیگ هوشمند مطابق با پیش بینی برنامه زمانبندی تعمیرات از خردادماه سال جاری آغاز شده است.
به گزارش نفت امروز، سیدمجتبی گلستانه مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران ضمن بیان مطلب فوق، افزود: محدوده عملیات مذکور حدفاصل تاسیسات تقویت فشار گاز پاتاوه (کهگیلویه و بویراحمد) تا شهرستان دلیجان (استان مرکزی) به طول جمعاً 800 کیلومترخط دوم و سوم را شامل می شود.
وی در ادامه گفت: همکاران این منطقه توانسته اند در شرایط بسیار صعب العبور و جغرافیای سخت جلوه هایی از ایثار و از خودگذشتگی را به منصه ظهور گذاشته و این حجم کار و فعالیت طاقت فرسا را در گرما و تابش آفتاب سوزان با دقت، انجام دهند.
گلستانه در پایان سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از تمامی کارکنان عملیاتی منطقه علی الخصوص بازرسی فنی، HSE، دیسپچینگ و همکاران شاغل در مراکز بهره برداری خطوط لوله پتاوه، شهرکرد، اصفهان و گلپایگان گفت: با توجه به حجم عملیات انجام شده گفتنی است، این عملیات با حداقل تخلیه گاز و بدون قطع گاز شهرها، روستاهای مجاور و مراکز حساس صنعتی در شرایط کاملاً ایمن درحال انجام است.

 

 

کلیدواژه

منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران

پایش و رفع عیب خوردگی

سرجوش درخطوط لوله دوم و سوم

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها