ملی حفاری / شناسه خبر: 23404 / تاریخ انتشار : 1396/6/19 12:42
|

شرکت ملی حفاری و حفاری شمال موافقتنامه همکاری آموزشی امضا کردند

شرکت ملی حفاری ایران و شرکت حفاری شمال در زمینه توسعه همکاری های مشترک در بخش های خدمات جانبی، سیالات و آموزش تخصصی موافقت نامه همکاری امضا کردند.

نفت امروز /شرکت ملی حفاری ایران و شرکت حفاری شمال در زمینه توسعه همکاری های مشترک در بخش های خدمات جانبی، سیالات و آموزش تخصصی موافقت نامه همکاری امضا کردند.
 

به گزارش نفت امروز، این توافقنامه پس از بررسی های کارشناسی از سوی متخصصان و کارشناسان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت حفاری شمال به امضای حیدر بهمنی و حمید رضا گلپایگانی؛ مدیران عامل این شرکت ها رسید.

 معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری در امور فنی و مهندسی در این باره گفت: در چارچوب این موافقتنامه دو شرکت در مناطق عملیاتی خشکی و دریایی در ارتباط با خدمات فنی حفاری، خدمات و عملیات ویژه حفاری، سیمان و انگیزش چاه، سیالات و آموزش های تخصصی همکاری و از ظرفیت های یکدیگر استفاده می کنند.

 علیرضا لایجی افزود: با توجه به توانمندی های شرکت ملی حفاری بویژه در حوزه خدمات جانبی صنعت حفاری که شامل افزون بر ۲۰ نوع خدمات جانبی است، این شرکت می تواند در راستای همکاری های مشترک این خدمات را به طرف مقابل ارائه و همسو با آن از خدمات آن شرکت نیز استفاده کند.

 مدیر خدمات فنی و جانبی شرکت حفاری شمال نیز گفت: مسئولان مربوطه و متخصصان دو شرکت بیش از ۲۰۰ ساعت روی مفاد این موافقت نامه کار کارشناسی کردند و قرار شد در موقعیت های عملیاتی که این شرکت ها حضور دارند از خدمات فنی تخصصی یکدیگر استفاده کنند.

 مصطفی جشن ساز افزود: شرکت حفاری شمال به عنوان  شرکت درجه یک  بخش خصوصی داخلی از توانایی های خوبی در بخش های خدمات فنی تخصصی حفاری مانند نمودارگیری از چاه و نمودارگیری از سیال حفاری و همچنین مدیریت پسماند برخوردار است و این موارد از نقاط قوت شرکت محسوب می شود.

 وی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری  ایران بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات جانبی حفاری در کشور  و منطقه است و نقش ارزشمندی در تعامل با سایر شرکت های فعال در عرصه صنعت حفاری از جمله حفاری شمال دارد.

 

 

 

 

کلیدواژه

شرکت ملی حفاری

حفاری شمال

موافقتنامه

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها