پالایش و پخش / شناسه خبر: 23383 / تاریخ انتشار : 1396/6/12 12:24
|
مصرف انرژی در خطوط لوله و مخابرات نفت

صرفه جویی 10درصدی مصرف انرژی در خطوط لوله و مخابرات نفت

رئیس واحد مدیریت انرژی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از صرفه جویی 10 درصدی در شدت مصرف حامل‎های انرژی شرکت طی 3 سال گذشته و برنامه ریزی برای رسیدن به رقم به 15 درصد صرفه جویی تا سال 97 خبر داد.

نفت امروز /رئیس واحد مدیریت انرژی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از صرفه جویی 10 درصدی در شدت مصرف حاملهای انرژی شرکت طی 3 سال گذشته و برنامه ریزی برای رسیدن به رقم به 15 درصد صرفه جویی تا سال 97 خبر داد.

به گزارش نفت امروز، سیدعلیرضا حسینینسب در نشست توجیهی استقرار سامانه مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد ISO 50001 گفت: نظاممند کردن مصرف انرژی در همه مراکز تابعه این شرکت، اهمیت زیادی دارد که می‌توان به مواردی مانند؛ کم کردن آلایندههای زیست محیطی و صرفه جویی اقتصادی به عنوان نتایج آن اشاره کرد.

وی افزود: با اجرای این سامانه حجم و روشهای متداول برای مصرف حاملهای انرژی شامل آب، برق، گاز، بنزین، نفتگاز، نفت سفید و کاغذ برای رسیدن به وضع بهینه، مطلوب و استاندارد بازنگری می‌شود.

به گفته حسینی نسب، این طرح پارسال به صورت پایلوت و با استفاده از مشاور در منطقه تهران اجرا و مقرر شد اجرای آن در دیگر مناطق یازدهگانه شرکت با بهرهگیری از توان همکاران مناطق، عملیاتی شود.

رئیس واحد مدیریت انرژی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران هدف از برگزاری این نشستهای توجیهی را زمینه سازی برای دریافت گواهینامه ISO 50001 سامانه مدیریت انرژی از سوی همه مناطق در سه ماه پایانی امسال اعلام و یادآوری کرد: با اجرای 200 برنامه در سه سال گذشته در مناطق تابعه شرکت، صرفهجویی 10 درصدی در شدت مصرف حاملهای انرژی به دست آمد که بر اساس برنامه قرار است این میزان تا سال 97 به 15 درصد افزایش یابد.


 

کلیدواژه

مصرف انرژی

خطوط لوله و مخابرات نفت

رئیس واحد مدیریت انرژی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار