گاز / شناسه خبر: 23317 / تاریخ انتشار : 1396/5/31 14:22
|
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خبر داد

اتمام پروژه گازرسانی به روستای تاریخی نگل تا دهه فجر امسال

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از روند اجرای پروژه گازرسانی به روستای نگل بازدید کرد.

نفت امروز /مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از روند اجرای پروژه گازرسانی به روستای نگل بازدید کرد.
به گزارش نفت امروز، احمد فعله گری در مورد تاریخ شروع پروژه گفـت: عملیات گاز رسانی به این روستا از آبان ماه سال 95 شروع و پیش بینی می شود تا دهه فجر سال 96 به اتمام برسد.
وی افزود: اجرای این پروژه از 2 فاز جداگانه تشکیل می شود که فاز اول به اتمام و فاز دوم آن  شامل 14 هزار و 500 متر شبکه فلزی با قطر 10 اینچ است که تاکنون 5 هزار و 685 متر از آن در مسیر سخت و صعب العبور اجراء شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد بودجه این پروژه عنوان کرد: مبلغ پیش بینی شده برای اجرای خط فلزی فاز 2 روستای نگل 35 میلیارد ریال در بخش اجرا و خرید کالا است که پیش بینی می شود برای تحصیل اراضی در مسیر اجرای پروژه این مبلغ افزایش یابد.
وی در ادامه با تاکید بر رعایت استاندارد و مشخصات فنی در اجرای شبکه و تشریح برخی نکات فنی و ایمنی از زحمات عوامل اجرایی و ناظرین پروژه تشکر و قدردانی کرد.
لازم به ذکر است با اتمام این پروژه تعداد 700 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 300 نفر از مردم روستای نگل از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
گفتی است، روستای نگل در 65 کیلومتری سنندج و در مسیر جاده سنندج ـ مریوان، که به واسطه قرآن گرانبهایش سالهاست که توجه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جلب کرده است

 

 

کلیدواژه

کردستان

پروژه گازرسانی

روستای تاریخی نگل

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها