ملی حفاری / شناسه خبر: 23270 / تاریخ انتشار : 1396/5/8 14:56
|
به همت حفارمردان ملی حفاری انجام شد؛

حفر دو حلقه چاه توسعه ای در میدان نفتی آزادگان جنوبی

مدیر پروژه حفاری ۲۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران از تکمیل عملیات حفر دو حلقه چاه توسعه ای در این میدان خبر داد.

نفت امروز /مدیر پروژه حفاری ۲۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران از تکمیل عملیات حفر دو حلقه چاه توسعه ای در این میدان خبر داد.
 

به گزارش نفت امروز، سعید نظری با اعلام اینکه حفر و تکمیل دو حلقه چاه توسعه ای در قالب پروژه حفاری ۲۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی صورت گرفته است، گقت: انجام این پروژه از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت به صورت کلید در دست (EPD ) به ملی حفاری واگذار و عملیات اجرایی آن اواسط بهمن ماه سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: در این ارتباط هم اکنون پنج دستگاه سنگین ناوگان حفاری شرکت در منطقه مستقر شده و در حال حفر چاه های جدید هستند.

نظری با بیان اینکه مدت اجرای این پروژه از سوی کارفرما ۲۴ ماه تعیین شده است، اظهار کرد: در زمان حاضر بخش قابل توجهی از عملیات حفاری دو حلقه چاه دیگر صورت گرفته و حفر سه حلقه چاه نیز در دست اقدام و اجرا است.

مدیر پروژه حفاری ۲۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران به همکاری تنگاتنگ این شرکت با مدیران و متخصصان  شرکت متن اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده برای شتاب بخشیدن به اجرای کار، یک دستگاه حفاری دیگر نیز به دکل های موجود در این پروژه افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت رعایت مسائل زیست محیطی در این موقعیت، افزود: دکل های حفاری که در این منطقه عملیاتی به کار گرفته شده است از دستگاه های روزآمد و مجهز به سیستم تصفیه سیال و مدیریت پسماند است.

شرکت ملی حفاری ایران علاوه بر ۲۰ حلقه چاه های جدید، حفاری ۴۰ حلقه چاه دیگر را در میدان نفتی آزادگان جنوبی به صورت EPD در دست اجرا دارد که آخرین حلقه آن در شرف تکمیل نهایی و تحویل به شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) (به عنوان مجری طرح توسعه میدان نفتی آزادگان) است.

 

 

کلیدواژه

حفارمردان ملی حفاری

میدان نفتی آزادگان جنوبی

چاه

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها