شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی / شناسه خبر: 23247 / تاریخ انتشار : 1396/5/7 12:29
|
مدیر مالی و ذیحساب مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

مجمع عمومی و عادی سالیانه بزرگترین مجتمع گازی کشور برگزار شد

مدیر مالی و ذیحساب مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری جلسه مجمع عمومی و عادی سالیانه این شرکت در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

نفت امروز /مدیر مالی و ذیحساب مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری جلسه مجمع عمومی و عادی سالیانه این شرکت در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش نفت امروز، علی بیاتی، مدیر مالی و ذیحساب مجتمع گاز پارس جنوبی در حاشیه ی جلسه مجمع عمومی و عادی سالیانه این شرکت که در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: جلسه ی مجمع عمومی عادی سالیانه مجتمع برای تصویب صورت های مالی پیمان ها و استماع گزارش هیئت مدیره و بازرسی قانونی در ستاد شرکت ملیگ از با حضور رئیس و اعضای مجمع عمومی و مدیران و کارشناسان ستادی شرکت ملی گاز برگزار شد.

بیاتی در ادامه افزود: در این جلسه که تمامی اعضاء هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی و نیز روئسای واحدهای ستادی مستقل حضور داشتند در ابتدا، مسعود حسنی، مدیر عامل مجتمع عظیم گازی کشور گزارشی از عملکرد این شرکت در سال 95 با ارائه فعالیت های موثر و نیز چالش های موجود را ارائه نمود.

مدیر مالی و ذیحساب مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: پس از ارائه گزارش عملکرد مجتمع در سال قبل، سولاتی پیرامون عملکرد شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در سال قبل توسط اعضاء مجمع و نیز مدیران ستادی مطرح گردید و توضیحات لازم نیز ارائه گردید.

مدیر مالی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پس از ارائه سولات پیرامون عملکرد شرکت توسط اعضا مجمع و نیز مدیران ستادی، مهندس حمید رضا عراقی، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت های موثر صورت گرفته در مجتمع گاز پارس جنوبی، در ارتباط با چالش های موجود و ضرورت رفع آن دستوراتی را صادر نمود.



 

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیر مالی و ذیحساب

مجتمع گازی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها