پالایش و پخش / شناسه خبر: 23222 / تاریخ انتشار : 1396/5/3 13:55
|
سخنگوی دولت:

دولت برنامه‌ای برای محدود کردن مصرف بنزین ندارد

سخنگوی دولت با بیان این که دولت برای محدود کردن مصرف بنزین برنامه‌ای ندارد، گفت:

نفت امروز /سخنگوی دولت با بیان این که دولت برای محدود کردن مصرف بنزین برنامه‌ای ندارد، گفت: به طور طبیعی هرچه به تعداد خودروها در کشور افزوده شود به تناسب آن به میزان مصرف بنزین نیز افزوده می شود و این موضوع به سهمیه بندی ارتباطی ندارد.

به گزارش نفت امروز، محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت، امروز (سه شنبه، سوم مردادماه) در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در این باره که وزارت نفت اعلام کرده است توقف سهمیه بندی بنزین ارتباطی به افزایش این فرآورده نفتی ندارد، گفت: آنچه وزارت نفت مطرح کرده کاملا منطقی است.

وی افزود: به طور طبیعی هرچه به تعداد خودروهای موجود در کشور افزوده می شود به مصرف بنزین نیز افزوده خواهد شد و این سخن وزارت نفت نیز منطقی و درست است.

نوبخت در پاسخ به پرسش دیگری در این باره که آیا دولت برنامه ای برای افزایش قیمت و یا سهمیه بندی دوباره بنزین دارد یا خیر، تصریح کرد: دولت هیچ طرح و برنامه‌ای برای محدود کردن مصرف بنزین از طریق سهمیه بندی و یا افزایش قیمت ندارد.

سخنگوی دولت در ادامه به دادگاه متهمان نفتی اشاره کرد و گفت: دولت با همکاری وزارت نفت اسناد خود در این ارتباط و افرادی که در این پرونده نقش داشته اند را به دادگاه و قوه قضاییه ارائه کرده است.

وی ادامه داد: سیاست دولت این نیست که قبل از اعلام دادگاه و تصمیم نهایی دستگاه رسیدگی کننده در این پرونده حیثیت افراد خدشه دار شود، بنابراین رای قطعی دادگاه مشخص خواهد کرد که چه افرادی در این پرونده نقش داشته‌اند.

این خبر در حال تکمیل است...

 

کلیدواژه

سخنگوی دولت:

مصرف بنزین

محدود کردن

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار