نفت فلات قاره / شناسه خبر: 23197 / تاریخ انتشار : 1396/5/2 13:26
|
تندیس طلایی به فلات قاره رسید

تندیس طلایی سومین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت به فلات قاره رسید

شرکت نفت فلات قاره ایران در سومین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، موفق به کسب تندیس طلایی شد.

نفت امروز /شرکت نفت فلات قاره ایران در سومین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، موفق به کسب تندیس طلایی شد.
 

 به گزارش نفت امروز، در این همایش که طی روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، شرکت نفت فلات قاره ایران به دلیل انجام فعالیت‌های مطلوب مسئولیت اجتماعی در قبال کارکنان و مشتریان، به‌ویژه حمایت مستمر از سلامت فردی، شغلی و خانوادگی کارکنان، سپاسنامه همایش به همراه تندیس طلایی را دریافت کرد.

این در حالی است که شرکت نفت فلات قاره ایران در راستای حفظ و ارتقاء مستمر سطح سلامت کارکنان و خانواده تحت تکفل آنان در مجموع به ۱۸ هزار نفر از نیروهای رسمی و غیررسمی و خانواده‌های تحت تکفل آنان در ۸ مرکز ستاد، مناطق عملیاتی و ۱۶ درمانگاه در سکوها خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

بنابراین گزارش، این اقدامات شامل فعالیت‌های زیر است: قطع ارتباط مالی بیمار با مراکز درمانی با انعقاد بیش از ۷۰ قرارداد با مراکز درمانی و بیمارستان‌های معتبر سراسر کشور، بررسی و پرداخت اسناد هزینه‌های درمانی تحت پوشش، اجرای معاینات دوره‌ای و طب صنعتی پرسنل مناطق عملیاتی به طور سالیانه زیر نظر متخصص طب کار، ارائه خدمات اورژانس و عمومی دندانپزشکی در پنج کلینیک دندانپزشکی، انجام آزمایش‌های اورژانس و مورد نیاز معاینات دوره‌ای در ۴ آزمایشگاه تشخیص طبی در مناطق، نظارت بهداشتی بر امنیت غذایی و ارائه مشاوره تغذیه و رژیم درمانی در مناطق عملیاتی با حضور کارشناسان تغذیه، تأمین و تجهیز ۳۰ مرکز درمانی و دندانپزشکی، آزمایشگاهی دارو و تجهیزات پزشکی به صورت مستمر توسط ستاد
.
این شرکت در گستره جغرافیایی خود با توجه به تاکید مدیریت ارشد شرکت مبنی بر پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی، همواره ارائه کمک‌های عام‌المنفعه و خدمات‌رسانی به ساکنان بومی و نهادها و ارگان‌های همجوار را در اولویت‌های کاری خود قرار داده و تمام تلاش خود را در به سرانجام رساندن این مسئولیت خطیر به کار بسته است. از عمده‌ترین خدمات ارائه شده به ساکنان بومی مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران به موارد زیر می‌توان اشاره کرد: تأمین آب و برق مصرفی برخی از ساکنان بومی، نهادها و ارگان‌های همجوار، کمک به ساخت و تعمیر و نوسازی مساجد، مقبره شهدای گمنام، مدرسه، درمانگاه، خانه بهداشت و ...، ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی.، امداد‌رسانی فوری به کشتی‌ها و قایق‌های سانحه دیده در دریا، ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، دندانپزشکی و ... به ساکنان، اعزام بیماران اورژانسی با استفاده از بالگرد، شناور و ... به مراکز مجهز درمانی، ارائه خدمات امور مسافرت از قبیل ارائه بلیط‌های پروازی چارتری و در اختیار گذاشتن کشتی‌های شرکت برای مردم، در اختیار گذاشتن کمپ و رستوران مناطق برای ساکنان بومی، نهاد‌ها و ارگان‌ها، کاروان‌های راهیان نور، مراسم فرهنگی و مذهبی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، خرید و تأمین برخی از اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم و سایر ارگان‌ها، ارائه خدمات به ستاد انتخابات کشور در مواقع انتخابات شامل: بالگرد، اسکان، غذا و ...

گفتنی است، مسئولیت اجتماعی شرکت (Corporate Social Responsibility - CSR) بیان‌کننده اخلاق کسب‌و‌کار و ایفای نقش شرکت‌ها و سازمان‌ها در حوزه اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی است. این نوع مسئولیت تعهدات اخلاقی شرکت‌ها یا سازمان در قبال ذینفعان (داخلی و خارجی) آن را در بر می‌گیرد.

 

کلیدواژه

تندیس طلایی

سومین همایش

مسئولیت اجتماعی

فلات قاره

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها