ملی حفاری / شناسه خبر: 23161 / تاریخ انتشار : 1396/4/31 10:58
|
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری:

فراخوان پروژه‏های پژوهشی ملی حفاری در آینده‎ای نزدیک منتشر می‎شود

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از اعلام فراخوان اجرای پروژه های پژوهشی مصوب شرکت در سال ۹۶ تا چند روز آینده خبر داد.

نفت امروز /مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از اعلام فراخوان اجرای پروژه های پژوهشی مصوب شرکت در سال ۹۶ تا چند روز آینده خبر داد.
 

به گزارش نفت امروز، مهدی عرشیان در حاشیه نشست شورای عالی پژوهش شرکت ملی حفاری ایران با بیان این مطلب گفت: لیست نیازهای پژوهشی ملی حفاری در سال جاری نهایی شده و برای انجام مراحل فراخوان بین دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی اعلام خواهد شد.

وی افزود: طبق روال هرساله این مدیریت، فهرست نیازهای پژوهشی واحدهای مختلف شرکت را دریافت کرده و ضمن بررسی و اولویت بندی در اختیار دانشگاه ها و واحدهای متقاضی قرار می دهد.

عرشیان اظهار کرد: در همین رابطه در سال ۹۶ نیز با معاونت های چهارگانه مدیرعامل و همچنین مدیریت امور مهندسی شرکت مکاتبه و جلساتی به این منظور تشکیل شد.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: پس از انجام بررسی ها و نهایی شدن عناوین و شرح نیاز آنها، پروژه های پیشنهادی در شورای عالی پژوهش شرکت طرح و مصوبات لازم اخذ شد.

وی افزود: این فراخوان طی چند روز آینده صورت خواهد گرفت و دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی می توانند در آن شرکت نمایند.

عرشیان تصریح کرد: لیست پروژه ها و توضیحات بیشتر همزمان با فراخوان اعلام خواهد شد.

 

کلیدواژه

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی

شرکت ملی حفاری

فراخوان

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها