نفت / شناسه خبر: 136647 / تاریخ انتشار : 1400/6/22 12:56
|

محدودیت‌های برقی صنایع برداشته می‌شود

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه محدودیت‌های صنایع کاهش یافته گفت: در روزهای اخیر به جای اعمال محدودیت‌، همکاری‌هایی با بعضی از صنایع داشتیم و این همکاری‌ها در آینده هم باید ادامه پیدا کند.

به گزارش نفت امروز به نقل  از مهر، رجبی مشهدی  ضمن اشاره به محدودیت‌های بخش صنایع سیمان و فولاد گفت: در روزهای گذشته تقریباً محدودیتی در بخش صنایع نداشتیم و البته همکاری‌هایی وجود داشته است و از هفته آینده به طور کامل محدودیت‌های این صنایع برداشته می‌شود.

وی افزود: برای فصل زمستان با توجه به محدودیتی که در تأمین سوخت نیروگاه‌ها و ضرورت استفاده از سوخت مایع داریم باید این همکاری‌های تداوم داشته باشد تا ان‌شاءالله مجبور به اعمال محدودیت نشویم.

سخنگوی صنعت برق در پاسخ به تأثیر اعمال تعرفه‌گذاری پلکانی نیز گفت: در مورد بحث اصلاح تعرفه‌گذاری هنوز زود است که بخواهیم قضاوت دقیقی داشته باشیم ولی قطعاً در کاهش مصرف مؤثر بوده است.

وی در پایان گفت: اصلاح تعرفه‌گذاری‌ها سالیانه انجام می‌شود و تعرفه‌ها همواره در ۶ پلکان تعریف می‌شود. امسال در پیک مصرف، تعرفه برق مشترکانی که دو برابر الگوی متعارف، مصرف داشته‌اند با قیمت آزاد حساب شد اما در زمستان بعید است کسی به این حد مصرف برسد به جز مصارف خاص استخراج رمزارز که آن هم باید طبق قانون برخورد شود.

کلیدواژه

محدودیت برقی

برق

مصرف برق

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها