نفت / شناسه خبر: 135957 / تاریخ انتشار : 1400/4/24 15:45
|

سپاه برای مدیریت مصرف برق رزمایش مردمی برگزار می کند

فرمانده سپاه روح الله از آغاز رزمایش مردمی مدیریت مصرف برق و اجرای طرح شهید عباسپور در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش نفت امروز به نقل از خبرگزاری مهر، محسن کریمی ظهر امروز در حاشیه آغاز رزمایش مردمی مدیریت مصرف برق و اجرای طرح شهید عباسپور در استان مرکزی اظهار کرد: اجرای رزمایش مردمی مدیریت مصرف برق با عنوان طرح شهید عباسپور در استان مرکزی آغاز شده و این رزمایش به مدت سه هفته ادامه دارد.

وی افزود: هدف این رزمایش به صحنه آوردن تمامی ظرفیت‌های بسیج، نهادها، دستگاه‌ها و پای کار آوردن اقشار مختلف مردم و راه اندازی بسیج عمومی برای ایجاد نهضت عمومی صرفه جویی در مصرف برق به میزان ۱۰ درصد وضعیت موجود است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: رزمایش مردمی مدیریت مصرف برق در حوزه‌های گفتمانی، تبلیغی، مدیریتی و کنترلی انجام می‌شود و اقشار مختلف بسیج و آحاد مردم در اجرای این طرح نقش آفرینی می‌کنند.

هرکجا که از ظرفیت بسیج مردمی استفاده شده و مردم نقش آفرین بوده‌اند

کریمی گفت: در شرایط بیماری کرونا که کشور درگیر موج‌های سنگین بود اجرای طرح شهید سلیمانی که موجب راه اندازی بسیج عمومی مردم برای کنترل و کاهش آسیب‌ها شد بسیاری از آسیب‌های بیماری را کاهش داد و امروز طرح شهید سلیمانی و طرح‌های دیگر به عنوان یک الگوی موفق در اختیار ما هستند.

وی ادامه داد: تجربه‌های ارزشمند گذشته در طول انقلاب اسلامی نشان می‌دهد در شرایط بحرانی هرکجا که از ظرفیت بسیج مردمی استفاده شده و مردم نقش آفرین بوده‌اند موفقیت حاصل شده و این درس بسیار مهمی است که باید همواره مورد توجه ما باشد.

امروز می‌طلبد در حوزه برق برای مدیریت شرایط اقدامات مؤثر انجام دهیم

فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز می‌طلبد در حوزه برق برای مدیریت شرایط اقدامات مؤثر انجام دهیم و فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی است که اگر به درستی انجام شود قطعاً در راستای رفع بسیاری از مشکلات مؤثر است.

کریمی با اشاره به نقش دستگاه‌های فرهنگی و خصوصاً رسانه‌ها در این رزمایش افزود: ائمه جمعه و جماعت و مدیران و فعالین فرهنگی و اجتماعی با فعالیت در عرصه‌های تبلیغی و فرهنگ سازی در اجرای این رزمایش می‌توانند در فراگیری این پویش وصرفه جویی مصرف در انرژی نقش مؤثری ایفا کنند.

کلیدواژه

مدیریت مصرف برق

سپاه

مصرف برق

طرح شهید عباسپور

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها