نفت / شناسه خبر: 13125 / تاریخ انتشار : 1396/4/25 15:24
|
نماینده مجلس شورای اسلامی:

وزارت نفت، فروش نفت ایران را بیش از دو برابر افزایش داد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در کنار همه عملکردهای پرمناقشه، دولت حسن روحانی چند دستاورد ستودنی در چهار سال نخست فعالیت خود داشته است که باید آنها را ارج نهاد.

نفت امروز /نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در کنار همه عملکردهای پرمناقشه، دولت حسن روحانی چند دستاورد ستودنی در چهار سال نخست فعالیت خود داشته است که باید آنها را ارج نهاد.

به گزارش نفت امروز، سیدمحمدجواد ابطحی در یادداشتی در کانال تلگرامی خود با اشاره به اینکه همه باید کمک کنند تا نقاط قوت دولت دوم روحانی نیز تداوم یابد، دستاوردهای قابل ستایش دولت تدبیر و امید را شامل افزایش فروش نفت، افزایش درآمد مالیاتی، تغییر در مدیریت گمرک و بهبود مدیریت کالاهای استراتژیک(راهبردی) کشاورزی برشمرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: فروش نفت بعد از برجام همچنان مشکلات خاص خود را دارد ولی وزارت نفت در یک دوئل تمام عیار با سایر فروشندگان، آن هم در یکی از رقابتی ترین ادوار تاریخ نفت موفق شد فروش نفت ایران را بیش از دو برابر افزایش دهد و بخش مهمی از بازار ایران را پس بگیرد.
وی با اشاره به افزایش درآمد مالیاتی در دولت یازدهم گفت: دولت روحانی موفق شد ظرف چهار سال، درآمد مالیاتی را از حدود ٣٨ هزار میلیارد به قریب یکصد هزار میلیارد تومان افزایش دهد که در تاب آوری ایران در مقابل کاهش قیمت نفت بسیار موثر بود.

 

کلیدواژه

نماینده مجلس شورای اسلامی:

وزارت نفت

خمینی شهر

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها