پتروشیمی / شناسه خبر: 13080 / تاریخ انتشار : 1396/4/21 14:18
|
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس:

300 نفر در پتروشیمی ایلام استخدام می شوند

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از تلاش ها و برنامه ریزی برای تکمیل پتروشیمی ایلام خبر داد و گفت: با بهره برداری از واحد پروپیلن این واحد، 300 نیروی انسانی جدید نیز استخدام می شوند.

نفت امروز /مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از تلاش ها و برنامه ریزی برای تکمیل پتروشیمی ایلام خبر داد و گفت: با بهره برداری از واحد پروپیلن این واحد، 300 نیروی انسانی جدید نیز استخدام می شوند.

به گزارش نفت امروز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، عادل نژاد سلیم برای بررسی آخرین وضعیت پروژه های الفین و SRU به همراه هیئت مدیره از شرکت پتروشیمی ایلام بازدید کرد.
وی در جمع مدیران و پیمانکاران این شرکت اظهار کرد: واحد الفین یکی از پیچیده ترین پروژه های پتروشیمی در کشور است و تا بهره برداری کامل آن تنها یک گام دیگر باقی است.
نژاد سلیم با بیان اینکه همه مدیران و پیمانکارانی که در این مجموعه حضور دارند برای افتتاح این پروژه هم ‌قسم شده اند، افزود: استان ایلام با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های لازم در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی باید محرومیت زدایی شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد از پرسنل پتروشیمی ایلام بومی هستند، ادامه داد: در مجموع بیش از سه هزار نفر در پتروشیمی ایلام مشغول بکار هستند که با آغاز کار واحد پروپیلن 300 نفر دیگر نیز استخدام می شوند.
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس شتاب و روند پیشرفت پروژه‌ الفین را بسیار مثبت و رو به جلو ارزیابی کرد و گفت: بهترین تیم "راه انداز" ایران برای واحد الفین ایلام انتخاب شده که بزودی عملیات پیش راه اندازی را استارت خواهند زد.
نژاد سلیم ضمن تقدیر از پرسنل، پیمانکاران و مدیران این شرکت، مدیرعامل این شرکت را از خوب های صنعت پتروشیمی و از متخصص ترین و با تجربه ترین مدیران کشور معرفی کرد و یادآور شد: به تمام خواسته‌های منطقی کارکنان این شرکت پس از بهره برداری از الفین و تولید محصول بیش از پیش جامه‌ عمل خواهیم پوشاند.
وی تاکید کرد: در شرکت پتروشیمی ایلام دو پروژه عظیم الفین و SRU در مرحله راه اندازی است و تمام پرسنل بویژه نیروهای بومی منطقه باید بیش از دیگران دغدغه‌ آبادانی استان ایلام را داشته باشند.
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در ادامه رعایت نکات ایمنی و پوشیدن البسه‌ و داشتن کلاه ایمنی را خط قرمز واحدهای در دست احداث پتروشیمی ایلام دانست و افزود: اجازه نخواهیم داد بدلیل عدم رعایت مسائل ایمنی کسی آسیب ببیند لذا واحد ایمنی شرکت (HSE) باید با کسانی که مسائل ایمنی را رعایت نمی‌کنند، قاطعانه برخورد کند.
نژاد سلیم ابراز امیدواری کرد: دو پروژه الفین و SRU طبق برنامه زمان‌بندی تا پایان سال جاری (96) به بهره‌برداری کامل برسد.

کلیدواژه

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس

پتروشیمی ایلام

واحد نیمه صنعتی تولید پلی پروپیلن

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها