گاز / شناسه خبر: 13068 / تاریخ انتشار : 1396/4/20 10:11
|
در محدوده مراکز بهره برداری ارسنجان و شیراز صورت گرفت:

پیگرانی تمیزکننده خط لوله هشتم سراسری

مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران از پیگرانی تمیز کننده خط لوله هشتم سراسری در محدوده مراکز بهره برداری ارسنجان و شیراز در آن منطقه خبر داد.

نفت امروز /مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران از پیگرانی تمیز کننده خط لوله هشتم سراسری در محدوده مراکز بهره برداری ارسنجان و شیراز در آن منطقه  خبر داد.
به گزارشنفت امروز، مهندس ولی اله فرخی، با اعلام این خبر، افزود: طول خط لوله هشتم سراسری در محدوده مرکز بهره برداری خطوط لوله جهرم و شیراز بیش از 300 کیلومتر و در چهار قسمت اقدام به پیگرانی شده است.
وی عنوان کرد: با اتمام این بخش از عملیات، ادامه پیگرانی خط لوله هشتم در محدوده مرکز بهره برداری  ارسنجان و آباده  نیز صورت خواهد گرفت.
فرخی با اشاره به تمهیدات ایمنی این عملیات، تصریح کرد: در محل عملیات جلسه TBM برگزار و خطرات ایمنی و بهداشتی عملیات پیگرانی و جنبه های زیست محیطی و تاکید بر عدم تخلیه گاز در نقاط ممنوعه تشریح و همکاران کنترل حریم در خصوص اطلاع رسانی به مسئولان محلی و نیروی انتظامی توجیه شده اند.
این مقام مسئول در ادامه افزود: ارائه توضیحات لازم به همکاران در خصوص نحوه انجام عملیات و اجرای آخرین دستورالعمل و آماده سازی ریسیور و قرار دادن  پیگ در فرستنده از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
وی ادامه داد: تغییر وضعیت شیرها جهت ارسال و دریافت پیگ و تخلیه دوده حین پیگرانی ایستگاه های شیر بین راهی و تخلیه دوده در حوضچه ها  پس از دریافت پیگ نیز با رعایت کلیه دستورالعمل ها و مقررات HSE صورت گرفته است.

 

کلیدواژه

ارسنجان

شیراز

خط لوله هشتم

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها