نفت / شناسه خبر: 13054 / تاریخ انتشار : 1396/4/20 11:26
|
رئیس اتاق بازرگانی تهران:

امضای قرارداد با کنسرسیوم توتال بیانگر دیپلماسی موفق ایران است

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: امضای قرارداد با توتال بیانگر دیپلماسی موفق نفتی ایران است که سبب انتقال فناوری به کشور خواهد شد، امیدواریم این قرارداد الگویی برای سرمایه گذاری دیگر کشورها در ایران باشد

نفت امروز /رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: امضای قرارداد با توتال بیانگر دیپلماسی موفق نفتی ایران است که سبب انتقال فناوری به کشور خواهد شد، امیدواریم این قرارداد الگویی برای سرمایه گذاری دیگر کشورها در ایران باشد.

به گزارش نفت امروز، مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، امروز (سه‌شنبه، 20 تیرماه) در بیست و هشتمین نشست هیئت نمایندگان این اتاق تهران گفت: دولت دوازدهم باید با استفاده از سرمایه اجتماعی به دست آمده، به جلب هرچه بیشتر اعتماد در جامعه بپردازد.

وی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال، آن‌را نقطه عطفی در تاریخ کشور برشمرد و افزود: این انتخابات حاکی از امیدواری مردم به آینده و نگرانی شان از بازگشت به گذشته بود.

خوانساری تصریح کرد: دولت یازدهم در چهار سال گذشته موفقیت‌های خوبی کسب کرده است، البته اصلاح خرابی‌ها و ویرانی‌های دولت‌های نهم و دهم زمانبر است.

رئیس اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد: اعتقاد به اقتصاد آزاد و رقابتی و باور بخش خصوصی به عنوان موتور محرکه اقتصاد از جمله ویژگی‌هایی است که در انتخاب وزیران اقتصادی از رئیس جمهوری انتظار می‌رود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران در ادامه به موضوع امضای قرارداد شرکت ملی نفت و کنسرسیوم بین‌المللی با هدایت شرکت نفتی توتال فرانسه برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی اشاره و تصریح کرد: حضور شرکت توتال در پارس جنوبی موجب افزایش سهم برداشت ایران در این حوزه در مقایسه با قطر خواهد شد.

وی به استقلال عمل فرانسه و دیپلماسی خوب ایران در امضای این قرارداد و در نظر گرفته شدن انتقال فناوری به کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد که این قرارداد الگویی برای سرمایه گذاری سایر کشورها در ایران باشد.


 

کلیدواژه

رئیس اتاق بازرگانی تهران

کنسرسیوم توتال

امضای قرارداد

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها