شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی / شناسه خبر: 13041 / تاریخ انتشار : 1396/4/19 15:03
|
ویژه کارکنان در شرف بازنشستگی در مجتمع گاز پارس جنوبی؛

برگزاری دوره آموزشی رابطه ی اثر بخش در خانواده و مقابله با چالش های اجتماعی در دوران بازنشستگی

در راستای کاهش آسیبهای روحی و روانی، کارکنان در شرف بازنشستگی مجتمع گاز پارس جنوبی در دوره آموزشی، به مدت دو روز در محمود آباد حضور یافتند.

نفت امروز /در راستای کاهش آسیبهای روحی و روانی، کارکنان در شرف بازنشستگی مجتمع گاز پارس جنوبی در دوره آموزشی، به مدت دو روز در محمود آباد حضور یافتند.

به گزارش نفت امروز، کارکنان در شرف آیین بازنشستگی، در جهت کاهش آسیبهای روحی و روانی و رابطه اثر بخش در خانواده و مقابله با چالش های اجتماعی در دوران پر افتخار بازنشستگی، در طرح دوره های آموزشی در محل مرکز آموزش محمودآباد حضور یافتند.

این دوره آموزشی توسط اساتید برجسته کشور برای کارکنان به همراه همسران آنان برگزار گردید که از ویژگی های بسیار بالایی برخوردار بود و رضایت عالی شرکت کنندگان را به همراه داشت.

همچنین در ادامه طرح مربوطه دو دوره دیگر در مرداد ماه سال آینده جهت کسب تجربیات، دانش ومستندسازی آن ( مدیریت دانش ) با حضور اقای دکتر مهدی کنعانی و خانم دکتر نسرین جزنی برگزار خواهد شد.

بازنشستگی نیز مانند دوره های قبلی زندگی دارای استرس خاص خود می باشد. هر چند همه مشاغل به نوعی دارای بازنشستگی هستند اما آنچه امروزه به عنوان بازنشستگی مطرح است، دوره پایان یافتن استخدام در سازمانهای دولتی و رسمی است.

نکته دیگر اینکه در تمام دنیا بازنشستگی امری ضروری و حیاتی برای بشر و پر از اضطراب، نگرانی، فشار تلقی می گردد و کارشناسان مختلف این پدیده را از منظرهای مختلف پزشکی، بهداشتی، روان شناسی، جامعه شناسی، اشتغال مورد بررسی قرار می دهند.

 

کلیدواژه

بازنشستگی

مجتمع گاز پارس جنوبی؛

خانواده

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها