گاز / شناسه خبر: 12995 / تاریخ انتشار : 1396/4/18 10:21
|
با تکیه بر توان داخلی و استفاده از روش‌های جدید؛

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در حال انجام است

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع با تکیه بر توان داخلی متخصصان و کارکنان داخلی و استفاده از روش‌های جدید، با پیشرفت بسیار مطلو ب و موفقیت آمیز در حال انجام است.

نفت امروز /عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع با تکیه بر توان داخلی متخصصان و کارکنان داخلی و استفاده از روش‌های جدید، با پیشرفت بسیار مطلو ب و موفقیت آمیز در حال انجام است.

به گزارش نفت امروز، محمود بالنده، رئیس تعمیرات پالایشگاه سوم با بیان پیشرفت بسیار مطلوب در روند تعمیرات اساسی این پالایشگاه افزود: تعمیرات اساسی بعنوان مهمترین فعالیت مجموعه فنی و کار گروهی مجموعه کارکنان پالایشگاه با هدف محوری کنترل و پایش خوردگی‌های فرآیندی به صورت سالانه برنامه‌ریزی و اجراء می‌گردد.
وی در ادامه گفت: با توکل و یاری پروردگارمتعال و با تکیه بر توانمندی ها، تجربه، دانش و روحیه کار گروهی و استفاده از روش های جدید برنامه ریزی، اختصاص منابع و توزیع فعالیت ها، تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم از هشتم تیر ماه سال جاری آغاز و با رعایت استانداردهای فنی و ایمنی تاکنون با پیشرفت چشمگیری در حال انجام است.
بالنده به ویژگی‌های مهم و ثمر بخش دوره تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم اشاره نمود و عنوان داشت: سازماندهی نیروی انسانی و هماهنگی بین گروههای مختلف عملیاتی با برنامه ریزی603 مورد فعالیت های تعمیراتی ، نوسازی و تعویض خطوط و بخشهای فرسوده شده بواسطه خوردگی تجهیزات فرآیندی از مهمترین ویژگی‌های این دوره از تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم می‌باشد.
این مقام مسئول ادامه داد: آماده سازی تجهیزات و ابزارآلات، با محوریت کنترل خوردگی و اطمینان بخشی به سیستم های کنترل و ابزار دقیق ، ایستگاههای اصلی و فرعی تولید و توزیع انرژی الکتریکی و انجام تعمیرات پیشگیرانه دستگاههای دوار ونیزبازرسی کلیه برجها و درامهای ردیفهای گازی اول و دوم ، تعویض لاین 30 اینچ خروجی واحد گوگرد سازی به سمت زباله سوز، تعویض کالمنDso separator و همچنین تغییر متریال مسیرهای بخار برگشتی برجهای احیا آمین در ردیفهای گازی اول و دوم از کربن استیل به استنلس استیل از دیگر موارد کلیدی در این دوره از تعمیرات است.
بالنده با آرزوی توفیق و سلامتی برای کلیه کارکنان و کارگران دلسوز و پرتلاش این مجموعه خصوصاً واحدهای تعمیراتی از پشتیبانی فکری و معنوی مدیریت محترم عامل مجتمع و مدیرمحترم پالایشگاه سوم قدردانی نمود.
محمود بالنده، رئیس تعمیرات پالایشگاه سوم در پایان اظهار امیدواری کرد تا ان شاءالله تعمیرات اساسی امسال با رعایت کلیه نکات فنی و ایمنی در موعد مقرر با موفقیت و سلامت به اتمام برسد.

 

کلیدواژه

توان داخلی

پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی

تعمیرات

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها