نفت / شناسه خبر: 12992 / تاریخ انتشار : 1396/4/17 17:11
|
از سوی مدیریت عملیات حفاری خشکی – 1 ملی حفاری محقق شد

حفر و تکمیل هشت حلقه چاه های نفت و گاز در سه ماه نخست سال جاری

مدیر عملیات حفاری خشکی – 1 شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل هشت حلقه چاه های نفت و گاز توسط کارکنان سختکوش این مدیریت در سه ماه نخست سال جاری در مناطق نفتخیز کشور خبر داد.

نفت امروز /مدیر عملیات حفاری خشکی – 1 شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل هشت حلقه چاه های نفت و گاز توسط کارکنان سختکوش این مدیریت در سه ماه نخست سال جاری در مناطق نفتخیز کشور خبر داد.

به گزارش نفت امروز سعید اکبری با بیان اینکه ناوگان مدیریت عملیات خشکی – 1 دارای 16 دستگاه حفاری سنگین می باشد، گفت: این دستگاه ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در مدار عملیات قرار دارند.

وی افزود: هم اکنون یک دکل حفاری این مدیریت در حفاری  یک حلقه چاه اکتشافی، 10 دکل در حفر چاه های توسعه ای، دو دکل در حفاری چاه های توصیفی و سه دکل در عملیات تعمیر چاه ها بکارگیری شده است.

اکبری به مراحل راه اندازی و پیوستن دستگاه حفاری جدید 72 فتح به ناوگان تحت سرپرستی این مدیریت اشاره و اظهار کرد: تعداد چاه های حفر شده در مدت پیش گفته در قیاس با دوره مشابه سال گذشته یک حلقه افزایش دارد.

مدیر عملیات حفاری خشکی – 1 شرکت ملی حفاری ایران گفت: از مجموع هشت حلقه چاه حفر و تکمیل شده در این مدت چهار حلقه توسعه ای، یک حلقه توصیفی و سه حلقه تعمیری است که پس از تکمیل نهایی در اختیار کارفرما قرار گرفت.

وی درباره متراژ حفاری از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه توضیح داد: در سه اول امسال 20 هزار و 53 متر حفاری توسط ناوگان این مدیریت به ثبت رسید که بیشترین متراژ مربوط به دکل 34 فتح با سه هزار و 233 متر می باشد.

اکبری پیگیری امور مربوط به راه اندازی دستگاه حفاری روز آمد 72 فتح و جابجایی دکل 88 فتح در موقعیت عملیاتی را از فعالیت های جانبی در این مدت عنوان کرد.

مدیریت عملیات حفاری خشکی – 1، یکی از پنج مدیریت حفاری خشکی و دریا شرکت ملی حفاری ایران است که زیر مجموعه حوزه معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری است.

کلیدواژه

عملیات حفاری خشکی

ملی حفاری

حلقه چاه

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها